Startpagina » Initiaal: a » Eerste 2 letters: al » Zoekwoord: alzo

67 Nederlandse websites die relevant zijn voor het zoekwoord: alzo

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: alzoVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
rob-vanooijen.nlAlzo, als, volgens het bevel van Christus, aan de gelovigen, allenen een iegelijk, verkondigd en openlijk betuigd wordt, dat hun, zo dikwijls alszij de beloftenis des Evangelies met een waar geloof aannemen, waarachtiglijk alhun zonden…duivel alzo, alzo denwil, mens alzo, alzo boos, alzo datkonchristus, heilig, zonde, heere, eeuwig34
kortbegrip.nlOmdat God Zich alzo in Zijn Woord heeft geopenbaard, dat deze drie onderscheiden Personen de Enige en Waarachtige God zijn; Gelijk wij ook gedoopt zijn in de Naam des Vaders en des Zoons en des Heiligen Geestes.god alzo, alzo boos, natuur alzo, alzo zonde, alzo woordkb, hc, ngb, christus, heilig11
toda.nlTODA werkt mee aan de Goede Vrijdagdienst in de Ontmoetingskerk. In deze lijdenstijd heeft TODA haar 'Want Alzo Lief' project opgevoerd in Enschede, een selectie van deze intrigerende lijdenstijdmuziek is onderdeel van de dienst op Goede…alzo lief, toda alzo, versie alzogospelkoor, rijssen, koor, ontmoetingskerk, combo8
hemelofhel.nlDaarom, gelijk door een mens de zonde in de wereld ingekomen is, en door de zonde de dood; en alzo de dood tot alle mensen doorgegaan is, in welken allen gezondigd hebben.dood alzo, alzo doodhel, hemel, eindbestemming, christus, jezus2
goltzius.nlNotificatie Alzo het zyne Doorlugtige Hoogheid, den Heere Prince van Oranje en Nassauw, (…) manhafte Burgery aan dezelve te vergunnen een Vrye Krygs-raadt…notificatie alzo, alzo zyjoh, antiquariaat, zonen, heere, enschedé2
hervormdoldebroek.nl“Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdatoldebroek, hervormen, kerkdienst, kerkenraad, diaconie2
veg-diemen.nlZalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om Mijnentwil. Verblijdt u en verheugt u, want uw loon is groot in de hemelen; want alzo hebben zij de profeten vóór u vervolgd.hemel alzo, alzo profeetdiemen, evangelie, preken, jezus, dvd2
dmsnijverdal.nl…leden hebben overvloediger versiering. Doch onze sierlijke hebben het niet van node; maar God heeft het lichaam alzo samengevoegd, gevende overvloediger eer aan hetgeen dezelve gebrek heeft, Opdat geen tweedracht in het lichaam zij…lichaam alzo, alzo overvloedigjezus, christus, morgenster, nijverdal, genade2
hhgsirjansland.nlDe kern van de Bijbelse boodschap vindt u in één van de meest bekende teksten uit de Bijbel, Johannes 3 vers 16: Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft…vers alzo, alzo liefsirjansland, hhg, collecte, kerkdienst, hoeksteen2
kruispunttilburg.nlWant alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.kruispunt, kerkdienst, bijbelcursus, bijbel, inloop2
bijbelenbeeldvantammoajschut.nlJohannes 3 zegt; alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven zal hebben.johannes alzo, alzo liefoverdenking, schut, bijbels, tammo, bijbel2
godgelooftinmij.nl37 En gelijk de dagen van Noach waren, alzo zal ook zijn de toekomst van den Zoon des mensen.......noach alzo, alzo toekomst, zondvloed alzojezus, bijbel, jeruzalem, satan, bijbels2
hhgijsselmuiden.nl" Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe. " Johannes 3 vers 16ijsselmuiden, hhg, kerkdienst, kerkomroep, hervormde1
ontdekhetverhaal.nlWant alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.jezus, vrede, downloaden, bijbel, gebed1
humuseren.nlAangezien de eiwitten van het vlees opgenomen worden door de natuurlijke polymeren van de cellulose uit het plantaardig materiaal en alzo humus vormen .materiaal alzo, alzo humusoverleden, humus, metamorfose, afbreekbaar, uitvaartzorg1
sgp.nlDie op den HEERE vertrouwen, zijn als de berg Sion, die niet wankelt, maar blijft in eeuwigheid. Rondom Jeruzalem zijn bergen; alzo is de HEERE rondom Zijn volk, van nu aan tot in der eeuwigheid.berg alzo, alzo heeresgp, standpunt, verkiezing, scholing, verkiezingsprogramma1
christiantrust.nlJohannes 3 vers 16 kent haast iedereen: "Want alzo lief had God de wereld dat Hij Zijn eniggeboren Zoon heeft gegeven, opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft."iedereen alzo, alzo liefchristian, jezus, christus, evangelie, christen1
epgvelp.nlWant alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft,epg, velp, diaken, emanuel, pastor1
nvkp.nl…school overwoog ik verschillende studies, o.a. psychologie, filosofie en ook geneeskunde, maar op het allerlaatst kreeg ik een idee aangereikt om natuurgeneeskunde te gaan doen (waar ik nog nooit van had gehoord) en alzo geschiede.vaccin, behandelaar, kinkhoest, vaccinatie, vaccinatieschade1
noorderlichtfotos.nl…werd aan het toeval overgelaten waarbij Ruben zijn kennis over het noorderlicht en meteorologie combineerde om het maximale uit een weekje noorderlichtjagen te kunnen halen. Alzo kreeg hij al snel het etiket "noorderlichtman" opgeplakt.week alzo, alzo snelnoorderlicht, ruben, groepsreis, lapland, dot1
huurdersraad-maarn-maarsbergen.nl…nog een kandidaat zou melden. Zelf al een groot aantal jaren, vanaf 1973, de bewoner van een van de wooneenheden van de woningbouwvereniging vond het wel gepast na zoveel jaren woongenot me hiervoor beschikbaar te stellen. Alzo geschiedde:maarn, huurdersraad, woningbouwvereniging, heuvelrug, wbv1
stemderhoop.nl"Want alzo lief heeft God de wereld gehad dat Hij zij eniggeboren Zoon gegeven heeft opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven heeft" (Johannes 3: 16)evangelisatie, volk, johannes, eeuwig, christen1
geestelijkevoeding.nlWant alzo lief heeft God de wereld gehad,dat Hij zijn enig geboren Zoon gegeven heeft,opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.jezus, christus, eeuwig, genade, doop1
jezusverlosser.nlIn de vraag naar de reikwijdte van Christus' heilswerk spelen enige bijbelteksten telkens weer een grote rol. De volgende drie zijn daarbij gedurig onderwerp van discussie: Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn…discussie alzo, alzo liefbijbel, bijbels, lied, misverstand, testament1
bethelkerkrotterdam.nl“Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.”bethelkerk, gereformeerde, kerkdienst, zondagsschool, bach1
hopeandserve.nlWant ook hier geldt “Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn enig geboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat, maar het eeuwig leven heeft”.roemenië, schoenendoos, bevolking, willen, beker1
vormingvoorelkedag.nl„En alzo zij overweg reisden, kwamen zij aan een zeker water, en de kamerling zeide: Zie daar water, wat verhindert mij gedoopt te worden?" Ds. W.L. Tukker...kamerling, filippus, vorming, middelkoop, steven1
horoscooptijd.nlOok geldt: “Beneden zoals boven.” Dit is ook conform de Bijbel waar in het gebed Onze Vader staat: ” gelijk in den hemel, alzo ook op de aarde.,” en dan aan het einde Amen, wat zegt dat het precies zo is! Kijk dus naar de sterren, hoe ze…hemel alzo, alzo aarded., horoscoop, astrologie, ram, horoscopen1
evangelisatieoosterhout.nlEvangelisatie Oosterhart houdt zich bezig met de verspreiding van de Boodschap van het Evangelie. Die Boodschap is te vinden in de Bijbel. De kern staat in Johannes 3 vers 16: "Want alzo lief had God de wereld dat Hij Zijn eniggeboren…vers alzo, alzo liefevangelisatie, oosterhout, inloophuis, bijbelcursus, gebed1
hervormdlokaal.nl…dat zij in die Kerk thuis hoorden, uit de honger naar Gods Woord, om hun voorgangers verzameld bleven, er op uitziende of Christus nog eens Zelf orde op zaken wilde komen stellen, om alzo de hun ontzegde plaats aan hen te hergeven.zaak alzo, alzo plaatsds, h., hervormen, capelle, stam1
goedeondernemer.nl…(Handelsregisterwet 2007) Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz. Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten: Alzo Wij in overweging genomen… Lees meer »saluut alzo, alzo overwegingondernemingsplan, rechtsvorm, zelfevaluatie, huisvesting, marktonderzoek1
webbijbel.nl2 Kor 3: 7 En indien de bediening des doods in letteren bestaande, en in stenen ingedrukt, in heerlijkheid is geweest, alzo dat de kinderen Israels het aangezicht van Mozes niet konden sterk aanzien, om de heerlijkheid zijns aangezichts…heerlijkheid alzo, alzo kindbijbel, christus, getuigenis, preken, paulus1
gergempoortugaal.nlWij geloven dat de Bijbel, het Woord van God, voor alle mensen de belangrijkste boodschap is. De kern van de Bijbel kunt u vinden in het Evangelie van Johannes 3 vers 16: “Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat hij zijn eniggeboren…vers alzo, alzo liefpoortugaal, gereformeerde, g, kerkdienst, vrouwenvereniging1
kerkplazanederland.nl"Want alzo lief heeft God de wereld, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat, maar eeuwig leven zal hebben. Want God heeft Zijn Zoon niet in de wereld gezonden dat Hij de wereld…groepsaccommodatie, geachte, oogopslag, drieduizend, evangelisch1
vlichthus.nlDewelke, alzo Hij is het Afschijnsel Zijner heerlijkheid, en het uitgedrukte Beeld Zijner zelfstandigheid, en alle dingen draagt door het woord Zijner kracht, nadat Hij de reinigmaking onzer zonden door Zichzelven te weeg gebracht heeft…dewelke alzo, alzo afschijnselhaneveld, bijbel, bijbelstudie, wereldbeeld, hol1
bijbelspanorama.nlDewelke, alzo Hij is het Afschijnsel Zijner heerlijkheid, en het uitgedrukte Beeld Zijner zelfstandigheid, en alle dingen draagt door het woord Zijner kracht, nadat Hij de reinigmaking onzer zonden door Zichzelven te weeg gebracht heeft…dewelke alzo, alzo afschijnselbijbelstudie, bijbel, panorama, profetie, paulus1
omsheerenhuis.nlwoord, in wandel, in liefde, in de geest, in geloof, in reinheid En zijn intree preek was uit Ezechiël 37 : 5 en 6 : "Alzo zegt de Heere, HEERE tot deze beenderen: Ziet, Ik zal den geest in u brengen, en gij zult levend worden; en Ik zal…ezechiël alzo, alzo heereoverduin, ds, d., heeren, heere1
ecotalo.nlDe mens is het meest wrede roofdier van het universum, we zijn gemakzuchtig en kunnen praktisch alles gebruiken wat wij alzo tegen komen zonder ons te bekommeren om de gevolgen voor de volgende generaties waaraan wij zo zorgvuldig gewerkt…praktisch alzo, alzo gevolgeco, ecologie, kennisinstituten, initiatiefnemer, boekingsformulier1
hervormd-goudswaard.nlWant alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe. (Joh. 3 : 16).goudswaard, hervormde, alpha, abc, kerkradio1
ontstoppingsdienst-24.nlDesgewenst maken wij afspraken om periodisch werken uit te voeren als vorm van onderhoud. Vooral bedrijven hebben hier voordeel van, en komen alzo niet voor onaangename verrassingen te staan.voordeel alzo, alzo onaangenaamontstoppingsdienst, verstopping, loodgieter, afvoer, riolering1
gergemarnhem.nl"Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe" Joh. 3: 16gereformeerde, kerkdienst, avondgebed, oefenplaats, gemeenteleden1
cgkrijnsaterwoude.nlWant alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.rijnsaterwoude, kerkdienst, gereformeerde, heilig, eeuwig1
bpk-almere.nlJoh. 3 vers 16 zegt: “Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat maar het eeuwige leven heeft”.vers alzo, alzo liefvrede, jezus, voorganger, prediking, bethel1
ovdpdelft.nlDeze columns en essays zouden dan onder alle leden van de afdeling worden verspreid om reacties en commentaren te ontlokken. Alzo doende zou de afdeling toch een gezamenlijke activiteit ondernemen die de onderlinge relatie in stand zou…commentaren alzo, alzo afdelinggenootschap, devies, vriendschap, essay, temidden1
geenanderenaam.nlWant alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.jezus, christus, vertrouw, redding, verlossing1
synagogeweesp.nl…te richten stichting Vrienden van de Weesper Synagoge de exploitatie en het onderhoud voor haar rekening zou nemen. Alzo geschiedde in 1996. De bouwkundige staat van de Synagoge is recent weer op peil gebracht. Ter gelegenheid van het 25…rekening alzo, alzo bouwkundigsynagoge, weesper, weesp, herdenking, niki1
tekstpierement.nlAlzo verlangde ze naar een nieuwe artistieke uitdaging. Zwemmend in de Middellandse Zee, spraken zij erover hoe leuk het zou zijn om weer eens een rol te spelen. Een partij met karakter en een dramatisch verloop. En tussen twee…penning, genesius, brink, musical, sanders1
ikabod.nlAlzo zegt de Heere HEERE: Wee den herderen Israëls, die zichzelven weiden! zullen niet de herders de schapen weiden? Gij eet het vette, en bekleedt u met de wol, gij slacht het gemeste, maar de schapen weidt gij niet.orgelmuziek, zichzelven, heere, wee, rechtvaardig1
hhgputten.nlGelijk een hert schreeuwt naar de waterstromen, alzo schreeuwt mijn ziel tot U, o God!waterstromen alzo, alzo zielputten, hhg, hervormde, vrouwenvereniging, lydia1
gergemutrecht.nlDe kern van de Bijbel kunt u vinden in het Evangelie van Johannes (hoofdstuk 3 vers 16) “Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het…vers alzo, alzo liefgereformeerde, westerkerk, kerkdienst, kerkverband, bijbel1
anabaptist.nl…Zijn dood gedoopt zijn? Wij zijn dan met Hem begraven, door den doop in den dood, opdat, gelijkerwijs Christus uit de doden opgewekt is tot de heerlijkheid des Vaders, alzo ook wij in nieuwigheid des levens wandelen zouden." Romeinen 6:3,4vader alzo, alzo nieuwigheidvoorpagina, christus, jezus, koninkrijk, bijbel1
bpk-haaglanden.nl“Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.”bethel, samenkomst, bw, bti, eredienst1
dedeurveendam.nlOnze Vader, die in de hemelen zijt, Uw Naam worde geheiligd, Uw Koninkrijk kome, Uw wil geschiedde, gelijk in de hemel alzo ook op de aarde. Geef ons heden ons dagelijks brood en vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze…hemel alzo, alzo aardeveendam, kerkdienst, bijbel, josua, evangelie1
cedars.nlNet als ons eten staat bij ons ook gastvrijheid hoog in het vaandel. We willen onze gasten een onvergetelijke ervaring bieden en zich alzo een middag, avond of nacht in bruisend Beiroet te wanen. Als echt Midden-Oosten restaurant in…ervaring alzo, alzo middaglibanees, midden-oosters, libanon, zonneterras, vieren1
saronkerk.nlDeze boodschap wordt samengevat in Johannes 3 vers 16. Daar zegt Jezus Christus: " Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige…christus alzo, alzo liefbijbel, gloria, kerkdienst, liturgie, waarheen1
wsvo.nlEnkele jaren geleden hebben wij besloten om de start steeds tegenstrooms te organiseren. Wij hopen alzo de ‘valse’ starten tot een minimum te beperken. De start en de finish gebeuren steeds op dezelfde plaats: tussen de oranje WSVO-boei…tegenstroom alzo, alzo valsoosterschelde, watersport, wemeldinge, alv, watersportvereniging1
texelbrieven.nl‘Omdat ik vandaag jarig ben krijg je een mooi blaadje postpapier. Fijn hè! Nu bedank ik je officieel voor het mooie cadeau! En alle brieven. Ik ben er echt blij mee. Zal ik eens zeggen wat ik alzo gekregen heb?’nel, ria, tante, texel, dirk1
deboekenkamer.nlBekijk alles van Nieuwe boeken… Bijbels… Bekijk alles van Bijbels… Nieuwe…alzo laatds, bijbel, roman, kinderboek, theologie0
hersteldhervormdegemeentevriezenveen.nlHersteld Hervormde gemeente Vriezenveen, Veldman,ds K. Veldman,Bethel, Beth-El, ds W.J. Teunissen, Ds. Y.R. Bijl, Vriezenveenalzo stadhoudervriezenveen, preken, afdrukken, ds, borg0
ateliersolideogloria.nlAls een schilderij je aanspreekt, kijk je er beter naar en loop je er zelfs dichter naar toe,soli, deo, gloria, doop, evangelie0
bgsn.nlDe oudste Baptisten gemeente van Nederland is een gemeente van God over kerkmuren heen. Samen zijn we Gods kinderen en meer dan overwinnaars door Hem die ons heeft liefgehad.baptist, outlook, weekbrief, inleiding, eenheid0
bethesdawerkendam.nlStichting Bethesda is een stichting die als doel heeft om mensen te verbinden en een luisterend oor te bieden.last alzo, alzo wetbethesda, werkendam, christus, koffieochtend, lunchen0
zorg-voor-mensen-zonder-zorgverzekering.nlInformatie… Informatie in overige talen…grondrecht, onontbeerlijk0
500jaarluther.nl​De auteur en zijn gezin zijn lid van de HHK vanwege de gereformeerde visie op de doop en het genadeverbond. Zijn vrouw en hij vinden deze visie op de doop en het genadeverbond heel belangrijk omdat vanuit deze visie de welmenende…alzo israëlpsalm, luther, bijbel, reformatie, jesaja0
streef.nlGod geeft een doel in je leven. Je bent gemaakt om Jezus te volgen en Zijn liefde uit te delen op deze wereld.streef, jezus, asselt, salomons, vlam0
nuwasco.nlDaily is geformuleerd als een aanvullende bron van de vitaminen en mineralen, die helpen de dagelijkse behoefte aan voedingstoffen te vervullen, en die in de normale voeding kunnen ontbreken. Dit product bevat tevens de premium NUTRILITE…mg, vetzuren, bezorgkosten, mineralen, vitamin0
stichtingbethlehem.nl…zo ook niet wat nodig is om écht perspectief te hebben. Nu en in de toekomst. In de townships rondom Pretoria wil Stichting Bethlehem nabij zijn. Door het delen van Woord en brood. Dat doen we onder meer door voedselvoorziening, het…alzo handelebethlehem, zuid-afrika, ontwikkelingshulp, evangelisatie, onderdak0