Startpagina » Initiaal: g » Eerste 2 letters: ge » Zoekwoord: geloofsleven

89 Nederlandse websites die relevant zijn voor het zoekwoord: geloofsleven

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: geloofslevenVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
bereadrachten.nlBerea Drachten – Gelovigen bereiken, die het Woord van God centraal stellen in hun geloofslevenpraktisch geloofslevendrachten, bijbelstudie, henstra, hilbrand, romkes11
fidelis-cursus.nlIn 1989 begint de toenmalige pastoor van Waubach met cursussen voor mensen die zoeken naar verdieping, bezinning en betrouwbaar voedsel voor hun geestelijk en geloofsleven. Nu – zovele jaren latervoedsel geloofsleven, geestelijk geloofsleven, geloofsleven zoveelfidelis, cursusjaar, lesmateriaal, aanvang, cursusaanbod8
hermanherbers.nlHet artikel Geroepen om te getuigen vergelijkt het geloofsleven van Herman Herbers met dat van Coornhert. Het verscheen in oktober 2014 als bijdrage aan het jubileumboek ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van de Vereniging voor…coornherts geloofsleven, roepen geloofsleven, geloofsleven hermanherbers, herman, coornhert, mystiek, pauli6
willemouweneel.nl92 Vrouwen, ambt ambt en en dienst: dienst: Gesprek Gesprek tussen tussen verschillende verschillende visies visies op op basis basis van van de de Schrift Schrift (met (met anderen) Heerenveen: Barnabas Barnabas 1998b.
91 Discipelschap…serie geloofsleven, geloofsleven dlmedema, vaassen, ouweneel, bewerking, heerenveen6
hetgetuigenis.nlHet Getuigenis toont verborgen schatten die we vinden in de oude geschriften, de archeologie en persoonlijke getuigenissen die het geloofsleven inspireren.bijbel geloofsleven, geloofsleven extragetuigenis, sinai, ark, god's, getuigenissen5
radiomaria.nlRadio Maria Nederland is een katholiek radiostation dat 24 uur per dag, 7 dagen per week uitzendt. De missie van Radio Maria is evangeliseren en luisteraars ondersteunen en stimuleren in hun geloofsleven. Radio Maria verbindt (wereldwijd)…luisteraar geloofsleven, geloofsleven radiogebed, luisteraar, katholiek, radiostation, ladder4
bestlifecollege.nlBest Life College is een persoonlijke bijbelschool in Utrecht die gaat voor jouw persoonlijke ontwikkeling op zowel persoonlijk vlak als je geloofslevenbijbelschool, pastor, leeftijdsgroep, zuil, leidsche4
redwoodspeopleservices.nlDit komt tot uiting in je gevoelens, je relaties, je geloofsleven en je lichaam of in het ontbreken van persoonlijke ontwikkeling.relatie geloofsleven, geloofsleven lichaamredwood, supervisie, cris, steven, leergroep2
iamloved.nlSchool of Revival student Daniëlle: “Ik mocht een laagje dieper stappen in mijn geloofsleven.”bijbelschool, samenkomst, profetie, scholen, doneren2
christelijkeloopbaanbegeleiding.nl…én tijdens inmiddels meer dan 15 jaar ervaring en studie op het gebied van loopbaanbegeleiding en persoonlijke ontwikkeling, weet hij jou heldere en concrete antwoorden te geven op jouw loopbaanvragen. Ook in relatie tot jouw geloofsleven.loopbaanbegeleiding, dc, loopbaancoaching, loopbaanprofessional, rl1
westlandsekerken.nl…vindt ’s zondags zijn of haar plek in de kerk, te midden van een groeiend aantal lege plekken. En wat het geloofsleven doordeweeks betreft, is er een soort verlatenheid voelbaar. Dat brengt ons bij de vraag: doen we het als kerk…plek geloofsleven, geloofsleven doordeweekswestland, missionair, westlands, kinderwerk, werkgroep1
sneeknaaropwekking.nl…je caravan of ’s avonds een bak koffie wilt drinken bij je zuster voor de tent, het mag allemaal, niks moet. Het belangrijkste: het draait om God en zijn Heilige Geest. Opwekking laat je niet onberoerd, het doet iets met je geloofsleven.opwekking, sneek, sneker, plein, zuster1
opnieuwopweg.nl…leven lopen met de schadelijke erfenissen van een scheiding. Van bitterheid, wantrouwen en eenzaamheid aan de ene kant, of hardheid en herhaling van gebroken relaties aan de andere kant. En de mogelijkheid van twijfels in je geloofsleven.opweg, scheiding, pascalle, laban, mediator1
hetchristal-levwn.nlMijn kinderen krijgen onderwijs zoals we het graag zien. Naast de inhoudelijke vakken is er volop gelegenheid om het geloofsleven te verdiepen, vanuit Bijbelverhalen, liederen en vieringen.gelegenheid geloofsleven, geloofsleven bijbelverhalenchristal, vlaardingen, bso, schooldag, peuteropvang1
mijngetuigenis.nlEen dipje in je geloofsleven? Of wil je meer van Gods kracht om je heen zien? Dan is het goed om te lezen wat andere christenen meegemaakt hebben.dip geloofsleven, geloofsleven godgetuigenis, petra, annemarie, herald, jolanda1
harmrenkema.nlMijn geloofsleven begint ook met luisteren. Ontdekken hoe Hij door Zijn woord, door ontmoetingen en in de stilte tot mij spreekt.harm, renkema, begrenzing, afrastering, gaas1
newlifeministries.nlNew Life Ministries heeft als missie om de levensveranderende boodschap van Jezus Christus uit te leggen en zichtbaar te maken. Dit doen we door middel van conferenties, Bijbelstudies en persoonlijke begeleiding in iemands geloofsleven.griffioen, newlife, bekering, christus, jezus1
itbernlefielde.nlDe vereniging biedt jou de ruimte om jezelf naast jouw studie persoonlijk te ontwikkelen en te ontdekken wie jij bent binnen jouw geloofsleven.studentenvereniging, bernlef, ibi, bijbelstudie, hadassa1
insightworship.nlAls InSight zetten we ons ervoor in om een levendig geloofsleven te creëren onder jongvolwassenen in onze regio. We willen dit doen door hen te betrekken bij het aanbidden van God. We willen jongvolwassenen inspireren en onderwijzen en ze…levendig geloofsleven, geloofsleven jongvolwassenen, jongvolwassenen geloofsleven, geloofsleven bijbelsaanbidding, jongvolwassenen, ep, sozo, bijbels1
levenskracht-tilburg.nlWat we soms lastig vinden is in het geloofsleven is verandering en strijd. Soms laten we ons meer beïnvloeden door ons gevoel dan ons geloof. Dat zorgt er soms voor dat we niet meer zien wat God aan het doen is, maar dat ons gevoel…lastig geloofsleven, geloofsleven veranderingbijbelstudie, samenkomst, groeien, videos, levenskracht1
pknvlaardingenholy.nlDe Protestantse Wijkgemeente Holy is een levende gemeente van mensen, die zich verbonden weet in haar geloof in de Heer. Voor de Wijkgemeente zijn de vieringen het hart van het gemeenschappelijk geloofsleven. Het grote verhaal van God en…gemeenschappelijk geloofsleven, geloofsleven grootwijkgemeente, protestantse, kerkdienst, vlaardingen, wijkbericht1
eindtijdmatteus.nl…1 t/m 28. Ik raad je aan je oude vooringenomen standpunten los te laten en deze verhandelingen stuk voor stuk nauwkeurig te lezen, en als je het nog niet goed begrijpt, lees het opnieuw. Het zal je geloofsleven totaal op de kop zetten.goed geloofsleven, geloofsleven totaaleindtijd, gelijkenis, schaap, koninkrijk, jezus1
worship-and-ministryschool.nl…je zelf invult en een vragenformulier voor een referent. Het is de bedoeling dat je twee referenten benadert die dit vragenformulier over jou invullen. Belangrijk is dat deze referenten goed zicht hebben op jouw karakter en geloofsleven.hoogeveen, aanbidding, jezus, aanmeldingsformulier, bijbel1
gefeliciteerdmetjezelf.nl3. Vorming – van het geloofsleven, persoonlijk karakter en de relaties met andere mensen.vorming geloofsleven, geloofsleven persoonlijkgefeliciteerd, spreken, bijbelschool, janine, bram1
giessenburg.nlBijna 60 mensen kwamen op de uitnodiging af. De middag werd geopend door gebed en een meditatie over de zomer- en wintertijd en wat voor effect dit heeft voor mens en dier. Ook ging het over de seizoenen van ons geloofsleven en de tijd…seizoen geloofsleven, geloofsleven tijdgiessenburg, molenlanden, til, dorpskamer, capo1
pgrijnwaarden.nlBezinning op wat ons bindt en draagt vanuit het geloofsleven stimuleert ons bij alles wat we doen in de kerkgemeenschap.bezinning geloofsleven, geloofsleven kerkgemeenschaprijnwaarden, pg, protestantse, talententuin, lobith1
bijbelstudie.nlDat het al mag bijdragen ter verheerlijking van Zijn naam en ter opbouw van uw geloofsleven en wandel met Hem.opbouw geloofsleven, geloofsleven wandelbijbelstudie, nbc, contactdag, haneveld, elburg1
riettebeurmanjer.nlBibliodans… Zou het me echt kunnen helpen met het verdiepen van mijn geloofsleven? Ik wil graag vanuit mijn hoofd naar mijn hart, óók, nee juist, in mijn geloof in God. Ik weet uit ervaring dat bewegen op muziek mijn gevoelens doet…echt geloofsleven, geloofsleven graagriëtte, gelovig, dansmeditatie, retraite, bijbelverhalen1
gaanvoorgoudcoaching.nlEen slap geloofsleven , waarbij je alleen in theorie nog weet dat God van je houdtslap geloofsleven, geloofsleven waarbijtotalbalance, disc, talentenanalyse, vertel, coachsessie1
hervormdsebaldeburen.nl…christenzijn in het dagelijks leven. De eerste avond gaat bijvoorbeeld over de vraag hoe je kunt groeien in je geloofsleven door Bijbelstudie en gebed. Tijdens de avonden krijgen de deelnemers handvatten aangereikt om mee verder te gaan…vraag geloofsleven, geloofsleven bijbelstudiekerkdienst, kerkvoogdij, hervormde, kerkgebouw, bijbelstudie1
meteenmond.nlWe bidden dat het besef mag groeien dat een compleet van God afhankelijke houding, die nooit zal ontstaan zonder gebed, essentieel is voor zowel het geloofsleven van gemeenteleden individueel als voor het geestelijke welzijn van gemeenten.zowel geloofsleven, geloofsleven gemeenteledengebed, eensgezind, romein, sub, herleving1
nielsteenbergen.nlSint Henricus (973-1024) is Keizer Henricus II. Hij besteedde veel aandacht aan het geloofsleven van zijn onderdanen, de geestelijken en de bevordering van het kloosterleven. Hij stichtte het bisdom Bamberg en liet op eigen kosten de…aandacht geloofsleven, geloofsleven onderdaansteenbergen, niel, oosterhout, reliëf, penning1
matteus24.nlDeze website behandeld Mattheüs 24 vers voor vers. Ik raad je aan je oude vooringenomen standpunten los te laten en deze verhandelingen stuk voor stuk nauwkeurig te lezen, en als je het nog niet goed begrijpt, lees het opnieuw. Het zal je…goed geloofsleven, geloofsleven totaalisraël, waarheid, volk, jezus, eindtijd1
limburgs-liefste.nlIn deze nieuwe editie én tijdens ons event gaan we aan de slag met de vraag “wat zou jij graag dit nieuwe jaar zaaien en tot bloei willen zien komen in je geloofsleven?”limburgs, hèt, nieuwsblad, katholiek, bloei1
miekedeboersonnenschein.nlEen warme band met God biedt een psychologisch perspectief op de relatie met God. De rol die hechting daarbij speelt en de invloed daarvan op het geloofsleven worden besproken. Je leert hoe je negatieve verwachtingen van God kunt ombuigen…daarvan geloofsleven, geloofsleven negatiefmieke, hechting, verdiepingsdag, gz-psycholoog, alom1
dickpieterman.nlOp deze site wil ik graag met jullie delen wat de Here mij heeft toevertrouwd vanuit Gods woord. De Here zei tegen Petrus: “voedt mijn schapen”. Als er iets nodig is in deze tijd is dat Gods kudde gevoed wordt met Gods woord om een gezond…gezond geloofsleven, geloofsleven prekendick, pieterman, vertrouwelijk, ruth, genade1
hervormdperspectief.nl…dr. C.A. van der Sluijs zijn stem tegen vervlakking in (1) kerk en (2) prediking, en daarmee ook (3) in het geloofsleven van de gemeente. Hij legt de vinger op de zere plek: de rechtvaardiging van de goddeloze staat niet centraal. (1).daarmee geloofsleven, geloofsleven gemeentegereformeerde, prediking, bevinding, sluijs, ds1
godsvruchtenwetenschap.nl…goed dat hij met ons hebt gedeeld: de grootheid van God in Zijn Drie-eenheid, ook de gebrokenheid van het geloofsleven van ons mensen na de zondeval, de veelomvattendheid van een Schriftuurlijke geloofsleer maar ook de heerlijkheid…gebrokenheid geloofsleven, geloofsleven mensedoneren, theologisch, toerusting, geloofsleer, p.1
jeugdappel16plus.nlMaar hoe doe je dat, bidden met de Psalmen? Welke rol speelt dat in het geloofsleven? Wat kunnen we leren van de manier waarop de Heere Jezus dat deed?rol geloofsleven, geloofsleven manierpsalm, evaluatie, terugblik, jezus, intro1
csvalpha.nlstudenten is super gaaf en toereikend. Verder organiseren we als huis epische activiteiten en is iedereen altijd welkom! Kortom, ben je op zoek naar gezelligheid, vriendschap en uitdaging in je geloofsleven, dan is Alpha echt iets voor jou!uitdaging geloofsleven, geloofsleven alphaalpha, sociëteit, flux, studentenvereniging, campus1
cmalliance.nlDe doelen ondersteunen elkaar! Voor het vitaliseren van kerken is het belangrijk dat gelovigen weer met elkaar en andere kerken in relatie komen en Bijbelse methoden leren. Door de verdieping in het geloofsleven worden discipelen…verdieping geloofsleven, geloofsleven discipelalliance, verbinden, cama, emerald, ebooks1
pastorwaltherburgering.nl…leven te geven. Niets wordt aan het toeval overgelaten. Alles wordt tot in de puntjes voorbereid en met militaire discipline uitgevoerd. Geen wonder dat bedevaartgangers alleen maar met zichzelf en hun geloofsleven bezig zijn. Fantastisch!bedevaartgangers geloofsleven, geloofsleven bezigjezus, katholiek, pastor, westland, gelovig1
vgsw.nl…samen doe met mijn vrienden is dat nog leuker! Als laatste heb ik bij VGSW meer verdieping kunnen vinden in mijn geloofsleven. Natuurlijk komt dat door kring op dinsdagen, maar ook door goede gesprekken en samen nieuwe dingen ontdekken…verdieping geloofsleven, geloofsleven natuurlijkbijbelkring, studentenvereniging, kroeg, hecht, studentikoos1
preterisme.nl…Ik raad je aan om al je oude vooringenomen standpunten los te laten en deze verhandelingen stuk voor stuk nauwkeurig te lezen, en als je het nog niet goed begrijpt , lees het opnieuw. Het zal je geloofsleven totaal op de kop zetten!goed geloofsleven, geloofsleven totaaljezus, volk, israël, terugkomst, koninkrijk1
gekmin.nlIn Augustus 1980 ontving Dr. Bishop Bert Elferink de roeping van God voor zijn leven en bediening. God wees hem een opdracht toe en naar mate zijn geloofsleven en bediening groeide, werd de drang om de opdracht uit te voeren steeds…mate geloofsleven, geloofsleven bedieningelferink, seminar, evangelie, pakistan, zimbabwe1
hervormddirksland.nlBericht 15 april: 7 april 2024, 7e avond Deze keer stond gebed en hoe je invulling aan je geloofsleven (bediening) kan…invulling geloofsleven, geloofsleven bedieningdirksland, bijbelkring, pelgrimstocht, terugblik, hervormde1
funkyfish.nlDus ben jij christen? Romantisch en sociaal ingesteld? En op zoek naar een relatie? Dan kun je hier contact maken met tienduizenden andere christelijke singles. Ben je op zoek naar christelijke vrienden, gezelligheid, of wil je praten…gezelligheid geloofsleven, geloofsleven goedfunky, datingsite, succesverhaal, katholiek, liefdesrelatie1
pgvelp.nlDe kerk is niet alleen de plek waar we God ontmoeten, maar ook elkaar. De geloofsgemeenschap is essentieel voor ons geloofsleven.velp, pg, protestantse, doppen, verdiepen1
hetomegaproject.nlJe moét verder. Elke crisis is ook een kans, toch? En je weet te veel om terug te gaan naar waar je vandaan komt. Kan je geloofsleven weer een ontdekkingstocht worden in plaats van een overlevingstocht?terug geloofsleven, geloofsleven ontdekkingstochtomega, veerkrachtig, pijl, pleidooi, ondersteunen1
heiligefamilieparochie.nl…getuigen van de hoop die in ons leeft, en gestalte geven aan onze daadwerkelijke liefde voor God en onze naasten. Wij hopen dat u zich in onze parochie thuis voelt en dat wij u op deze manier tot steun kunnen zijn in uw geloofsleven.heilig, parochie, caritas, heerhugowaard, geachte1
stadskerkhengelo.nlStraks is de vastenweek voorbij. Hoe ga je dan verder? Hoe kun je het vasten blijvend onderdeel laten zijn van je geloofsleven? Max en Marit delen tips.onderdeel geloofsleven, geloofsleven maxstadskerk, preek, tiener, livestream, jezus1
geloofinijsselstein.nlBlijf in verbinding met de Geloof in IJsselstein gemeente door vandaag te abonneren op de nieuwsbrief! Ontvang het laatste nieuws, aankondigingen en komende evenementen om je geïnspireerd te houden op in jouw geloofsleven.ijsselstein, samenkomst, jezus, verbinden, kliederkerk1
iederedagmetgod.nlZeer goede app om je geloofsleven dagelijks een boost te geven. De beste app op mijn telefoon!app geloofsleven, geloofsleven dagelijksbemoediging, gebed, notificatie, overdenking, coole1
rkleiden.nl…Dit alles met het oog op hun dienstwerk als priesters en diakens in de parochies van het bisdom, ten dienste van de voortgang van het geloofsleven. Uw gift is zeer welkom via: IBAN NL29 INGB 0000 3656 73 ten name van Centrum Vronesteyn.voortgang geloofsleven, geloofsleven giftparochie, petrus, paulus, missionair, conferentie1
liduinabasiliek.nl…op hun dienstwerk als priesters en diakens in de parochies van het bisdom, ten dienste van de voortgang van het geloofsleven. In de eucharistieviering van Roepingenzondag gaat de evangelielezing over de Goede Herder. Jezus zegt: 'Ik ben…voortgang geloofsleven, geloofsleven eucharistievieringliduina, basiliek, schiedam, herder, parochie1
mens-en-gezondheid.nlWelkom in de maand april van het jaar 2024 op onze website, waar we de verbinding tussen je geestelijke en lichamelijke gezondheid en geloof verkennen. We nodigen je uit om je te verdiepen in een gezondere levensstijl en een dieper…diep geloofsleven, geloofsleven sitesymptoom, beantwoorden, spiritualiteit, geneeskrachtige, zelfzorg1
psychologenpraktijkehigie.nl“Lydia heeft mij erg goed geholpen om mezelf weer te kunnen zijn. Ik had niet veel behoefte om echt over het geloof te praten in combinatie met mijn problemen. Het was voor mij heel erg fijn dat ik wist dat Lydia mijn geloofsleven begreep…lydia geloofsleven, geloofsleven volledigpsychologiepraktijk, handbereik, onrust, lydia, zelfbeeld1
domineepoot.nlDs. Henk Poot spreekt als Israëlpredikant in heel Nederland over Gods plan met Israël. Daarbij gaat hij in op de betekenis van Jeruzalem voor de wereld en ons persoonlijke geloofsleven.poot, dominee, israël, ds, bijbel1
rotsvastbijbelschool.nlVanuit een diepe bewogenheid voor het geloofsleven van jonge christenen en het bereiken van buitenkerkelijken, hebben Jan en Ruth de Haan in 2016 besloten om hun droom te gaan volgen door het creëren van een plaats waar mensen getraind…bewogenheid geloofsleven, geloofsleven jongrotsvast, bijbelschool, oeganda, roots, jezus1
joybooks.nl…prachtig geschenk. Lewis blijft bij de kern van het geloof en hij verliest zich niet in details en morele kwesties. Wie toe is aan een verfrissing en verdieping van zijn of haar geloofsleven kan nog steeds het best bij C.S. Lewis terecht.verdieping geloofsleven, geloofsleven bestkinderbijbel, theologie, banier, roman, boekwinkel1
homecomingnl.nlOnze passie is zingen en wij willen met onze talenten de luisteraar bemoedigen, inspireren in zijn of haar geloofsleven. Bovenal willen we God alle eer toekennen. Het zijn allemaal feestjes voor Hem!luisteraar geloofsleven, geloofsleven godkoor, auditie, jubileumconcert, veendam, jezus1
isreality.nlMet het Isreality Magazine, onze jongerenreizen, weekenden én online content verdiep je jouw persoonlijke geloofsleven.israël, reality, bijbel, christen, masterplan1
boekulestraten.nlleven van de inwoners beschreven, de ontwikkelingen in het boerenleven, bestemmingsplannen en woningbouw, kerk en geloofsleven, belevenissen op school, het ooit zo uitgebreide verenigingsleven en de roerige dorpspolitiek met de problemen…kerk geloofsleven, geloofsleven belevenisulestraten, pierre, rooy, eerd, wereldoorlog1
alpha-nijkerk.nl…veel cursisten was de cursus een ‘nieuwe’ ervaring in het geloof. De cursus heeft een basis gelegd of vernieuwd in het geloofsleven van veel van de deelnemers. Graag willen we op deze pagina de ervaringen weergeven van enkele deelnemers:basis geloofsleven, geloofsleven deelnemeralpha, nijkerk, alpha-cursus, marja, cursusdata1
puuruithethart.nlAfgelopen nacht kon ik niet goed slapen. Want waar rust en vrede elkaar eigenlijk horen te omarmen in de nacht zodat je rustig kunt slapen, werd mijn slaap verstoord door het onophoudelijke gekwaak van een eend. Het geluid drong in eerste…verrijken geloofslevendanielle, bemoediging, verrijken, jezus, nachtelijk0
paardenbloesem.nl…en nu gebeurt. Dat is ook precies wat ze zulke goede leermeesters maakt. In mijn praktijk, vlakbij Leeuwarden (Friesland), bied ik ervaringsgerichte paardencoaching aan, wat betekent dat jouw beleving bij het paard centraal staat…ervaringsgericht, oordeel, coachee, religie, paddock0
kinderpraktijkhetkoffertje.nl…ingeschakeld en tijdens het kennismakingsgesprek met Annemieke bleek al snel dat ze de wensen van de kinderen goed in kaart wist te brengen. Het leuke aan haar werkwijze is dat ze de kinderen betrekt in het maken van een moodboard…kinderpraktijk, koffer, ouderbegeleiding, annemieke, kinderkamer0
wilstrabooks.nlWilstra Books is een antiquariaat en boekhandel. Op onze website vindt u duizenden titels in de categorieen 'Oud en zeldzaam', 'Tweedehands' en 'Nieuw'.zeldzaam, boekhandel, antiquariaat, aanwinst, leesboek0
flourishlikeapalmtree.nl#monthof.. Advent Bijbelstudie boeken doopdag een hoofdstuk per dag familie financiën gebed geloofsleven generaties giveaway Goede Vrijdag hobby huishouden huwelijk Jesse Tree kamperen Kerst kinderen kinderkamer leven in beeld lunch…bijbelstudie, prediker, opvoeding, voorbeeldig, kinderkleding0
pinksterbethelkerk.nlWe zijn een kleine Pinkstergemeente in het zuiden van Utrecht waar u van harte welkom bent. Of u nu gewoon meer over Jezus wilt weten of dat u op zoek bent naar een andere gemeente waar eenvoudigheid maar ook diepgang bestaat? Waar…pinkstergemeente, graham, billy, prediking, getuigenissen0
devonkzutphen.nl…Tweedehands Bijbels… Alle Boeken… Aanbiedingen… Boeken Kerst… Boeken…vonk, bijbel, dagboeken, kinderboek, boekhandel0
baptistenlemmer.nlWe willen een gemeente zijn waar mensen in Lemmer en omstreken tot geloof in Jezus komen en hen helpen om volwassen te worden in het geloof zodat ze vrucht gaan dragen. Deze missie hebben we samengevat met de slogan: door Jezus gezegend…lemmer, baptistengemeente, alpha, jezus, doop0
fulltimebijbelschool.nlDe school is levensveranderend, bedoeld voor radicals die zonder compromis Jezus willen volgen. Bekijk de video voor een korte impressie van de Frontrunners Revival & Ministry School.revival, fulltime, bijbelschool, roeping, informatieavond0
linettetrapman.nlSoms heb je beelden nodig van hoop en licht. Beelden die rust en uitzicht geven. Door pijn en lijden heen is er altijd hoop. En deze belangrijke boodschap weet Linette te vangen in haar schilderijen. Zo knap en zo mooi! Bovendien is…linette, e-book, musicus, troost, retourbeleid0
tora-yeshua.nlNet als Nederland in mei 1945: mooi weer, vredig en als een bliksem bij helder hemel breekt Hamas door hek stevige hoge hek rond Gaza, bezet 10 dorpen, gijzelt 35 Joodse burgers en militairen , maakt 750 gewonden en 40 doden, aldus…bijbel geloofsleven, praktisch geloofsleven, geloofsleven reactieisraël, islam, hamas, bijbel, yeshua0
messiaan.nlWij zijn dé online winkel voor boeken en cadeauartiekelen met een hart voor Israël.israël, borduren, bijbel, hebreeuws, dvd0
refoweb.nlChristelijke jongerencommunity met ruim een 1,5 miljoen unieke bezoekers per jaar.hormoonschommelingen geloofslevenchristus, pastorie, jezus, ongezellig, pilatus0
wijzijnlume.nlWij zijn licht. Wij zijn Lume: een beweging van vrouwen wereldwijd die elkaar inspireren, motiveren en helpen om het geloof te delen.lume, vlog, savita, roeping, tirza0
kaleo.nlEvangeliegemeente van Jezus Christus, Oud-Beijerland. De nadruk ligt op onderzoek van Gods Woord, dit is maat-en richtinggevend voor ons leven als christen.jezus, bijbel, openbaring, oud-beijerland, heere0
credible.nlIn dit forum kun je terecht voor discussies over de inhoudelijke kant van de bijbel. Hier kan je dieper ingaan op specifieke teksten uit de Bijbel en daar gezamenlijk over denken.staf, theologie, bijbelstudie, getuigenissen, levensbeschouwing0
vragennaardeweg.nlVragen naar De Weg was jaren lang een rubriek gepresenteerd door Ds. J.H. Velema, namens de EO, die uitgezonden werd via de radio op de zaterdagmorgen. Ons enige doel hierbij is, dat ook na het overlijden van ds. J.H. Velema deze…jezus, bijbel, hg, zonde, satan0
whitedovegifts.nl© White Dove Gifts 2022 | powered by Bronboek Software | Algemene Voorwaarden | Contact | Veelgestelde vragen | Over White Dove Giftsspeelfilm, bijbel, dvd, bijbels, gospel0
bijbelinhilversum.nlWillemieke en Willemijn vinden het belangrijk dat jongeren de verhalen uit de Bijbel spiegelen aan hun eigen leven. Met dit boek hebben ze voor ogen dat jonge meiden een moment van bezinning in hun dagelijks leven creëren en ze in de…bijbel, kinderbijbel, dagboeken, hsv, dvd0
weetwatjegelooft.nl6-weekse cursus waarin je vaardigheden aanleert om de Bijbel beter te kunnen begrijpen en toepassen. Voor kringen en individuele bijbellezers die hun Bijbellezen willen verdiepen of een nieuwe impuls gevenreformatie geloofslevenkeller, brink, egbert, bijbel, huijgen0
yssa.nlDe complete webshop voor de christelijke levensstijl. In onze webshop vindt u avondmaalbekertjes, bijbels, gospel cd's, christelijke speelfilms en duizenden kadootjes.gospel, speelfilm, bijbel, dvd, bijbels0
hannaagteres.nlHanna Agteres. Doet van alles en schrijft blogs, onder andere dagboek-blogs, met als categorie 'De wereld door mijn filter' en 'De wereld door Zijn filter'.autobiografie geloofsleven, geloofsleven jaaragteres, hanna, boos, first, brein0
historischekringcadierenkeer.nlVolkstelling… Keerder Dialect… Dialect en Omgeving… Het Dialect Verdwijnt…cadier, dialect, kring, bidprentje, familienamen0
hetgetrouwewoord.nlDe naam “Het Getrouwe Woord” is ontleend aan Titus 1:9. Alle gelovigen (maar opzieners, oudsten in het bijzonder) worden daar opgeroepen om vast te houden aan het getrouwe Woord van God. Dat is de gezonde leer, de leer van God, die ons…praktisch geloofslevenzip, bijbel, israël, christus, getrouw0
geestelijkherstel.nlDe digitale hulpverlening is ook gratis. De auteur doet vrijwilligerswerk in een inloophuis en in de geestelijke hulpverlening. Voor verdere geestelijke hulpverlening wordt verwezen naar stichtingen en kerkelijke gemeenten. De Sta op…jezus, dagboek, christus, gelovig, afwijzing0