Startpagina » Initiaal: k » Eerste 2 letters: ke » Zoekwoord: kerkmensen

16 Nederlandse websites die relevant zijn voor het zoekwoord: kerkmensen

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: kerkmensenVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
stichtingvreugdenvrijheid.nl…‘Wie raakte hem aan?’ En de vrouw trilde. Waarom? Deze gasten waren wild. Het waren vissers. Het waren geen kerkmensen of mensen van de synagoge, die zeiden: ‘Laten we rustig aan zitten en er een gesprekje over hebben.’ Dit waren…grappig kerkmensen, kerkmensen duivel, visser kerkmensen, kerkmensen mense, afstand kerkmensenjezus, zonde, oh, nutteloos, christus3
gezamenlijkzondagsblad.nlHet Gezamenlijk Zondagsblad (GZ) voor de Protestantse Kerk informeert en inspireert betrokken kerkmensen in Drenthe, Overijssel en Flevoland. Dat doet het al sinds 1911. In het GZ vindt u:kerkmensen drenthe, kerk kerkmensengz, kerkelijk, proefabonnement, protestantse, wierden2
genadevoorgenade.nl…genade van het oude testament. Het uitleggen van Zijn nieuwe genade is uit sympathie voor de medemens. Voor de kerkmensen omdat een preek maar voor een korte tijd een bevredigend gevoel geeft. Waarbij men later toch weer in het…jezus kerkmensen, kerkmensen moeite, medemens kerkmensen, kerkmensen preekjezus, christus, genade, waarheid, heere2
israelwaarheid.nlEn nog een bijkomstigheid: Traditie! Mensen bidden uit traditie omdat het hun zo geleerd is. En dus is het leeg en heeft het geen meerwaarde. Bijv. het bidden voor het eten, vele kerkmensen doen dat omdat het een traditie is. Voordat de…helaas kerkmensen, kerkmensen waan, veel kerkmensen, kerkmensen traditiesee, less, israël, jezus, bijbel2
pastorwaltherburgering.nlVertellen over detentietijd, gedetineerden, de wereld binnen de muren en hoe we hier als kerken mee om kunnen gaan, is een constante taak van een diaconale pastor met de ervaring die ik heb opgebouwd. Als normale burgers en kerkmensen…burger kerkmensen, kerkmensen nauwelijksjezus, katholiek, pastor, westland, gelovig2
brambeute.nl…Dat is te begrijpen. Daarom wordt in de verklaring ook juist met dankbaarheid die inzet genoemd. De kerk en kerkmensen hebben niet alleen gezwegen, maar op belangrijke momenten ook gesproken. Professor Schilder, bijvoorbeeld hier uitkerk kerkmensen, kerkmensen belangrijk, menselijk kerkmensen, kerkmensen vreemdjoods, beute, bram, baudet, jezus2
domineekaj.nlMijn focus ligt op de overlap tussen de kerkgemeenschap en de wereld die ons omringt. Misschien vallen ze wel samen: kerkmensen zijn ook wereldburgers. Dat betekent dat wat voor het dorp relevant is, ook voor de kerk relevantie heeft. En…samen kerkmensen, kerkmensen wereldburgerdominee, kaj, plas, poëzie, eelde-paterswolde1
ngkv-deregenboog.nl…een soort schroom om erover te praten. Een angst vreemd of opdringerig gevonden te worden. Ook hebben de kerk en kerkmensen soms niet zo’n goede naam. Maar God wel! Op deze website willen we je kennis laten maken met onze gemeente, maar…kerk kerkmensen, kerkmensen somsregenboog, kerkdienst, raalte, samenvoeging, heino1
sijpekerk.nlLees hier het verhaal achter onze kerkmensen, predikanten, pastoraal team, diakenen en kerkenraad.verhaal kerkmensen, kerkmensen predikantloosdrecht, hervormde, kerkdienst, kinderkerk, predikant1
willembaan.nlDrie leden ken ik al bijna dertig jaar, maar de voorzitter is een 'nieuwkomer.' Met de heer Edwin Gordijn heb ik een langdurig gesprek gehad. Ik heb hem leren kennen als een aimabel en irenisch mens. Zijn tolerante houding jegens…jegens kerkmensen, kerkmensen diversgregoriaans, luthers, liturgie, schola, zierikzee1
hvanveen.nlMaar de kerkmensen en de geleerde rabbijnen schrokken wel maar gingen niet op zoek. Ik las: “Jeruzalem zit op slot. Wat moet je nu met zulke zoekers in een stad van wetenden?…Ze zenden uit, maar staan niet open“. Als je denkt alles al te…veen, jezus, testament, lef, overdenking1
kerkdevoorhof.nlGereformeerde Kerk Vrijgemaakt Apeldoorn - Zuid Gelderland, kerkgebouw De Voorhofactief kerkmensen, kerkmensen elkaarvoorhof, predikant, kerkdienst, kleurplaten, bloemschikken0
bijbelinbeeld.nlZo is het ook met de Bijbel. De Bijbel is geen opsomming van kale feiten, maar een boek dat bewust bepaalde accenten legt: alles draait er om God. De Bijbelschrijvers, vol van Gods Geest, schreven wat God hen op het hart legde. Daardoor…kerkmensen hypocrietbijbel, jezus, eeuwig, zonde, christen0
dezaligezalm.nlDe Zalige Zalm is een bureau voor geloofscommunicatie. Sinds 2008 helpen wij kerken om hun communicatie te verbeteren. Het neusje van de zalm is het uitgeven van kerkbladen en parochiebladen. En we doen nog veel meer.kerkblad, zalig, parochieblad, kerkplein, kerkelijk0
pgrottevalle.nlOm de zalen netjes te houden volgen hier een aantal zaken met betrekking tot het gebruik van de bijgebouwen.rottevalle, kerkdienst, bijgebouw, protestantse, eredienst0
gelovenindedelta.nlGeloven in de Delta brengt nieuws, informatie en activiteiten vanuit de Classis Delta (Zeeland en de Zuid-Hollandse Eilanden) van de Protestantse kerk (PKN) en van andere geloofsgemeenschappen.delta, classis, zwo, oecumene, vindplaats0