Startpagina » Initiaal: v » Eerste 2 letters: va » Zoekwoord: vaderhart

42 Nederlandse websites die relevant zijn voor het zoekwoord: vaderhart

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: vaderhartVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
vaderhartboeken.nlVaderhart boeken – wie de Zoon kent, kent ook de Vader, want de Zoon laat de Vader ziengod vaderhart, vaderhart kind, vaderhart boek, ontdekkingstocht vaderhart, vaderhart godbruggeman, laak, kramer, carol, anthon34
vaderhartbuitenwoel.nlHet Vaderhart van God is geen beweging, geen activiteit en ook geen kerk. Wij zijn ook niet Het Vaderhart van God. Wel zijn we IN ZIJN HART en zijn hart is in ons hart. En die wetenschap, plús dat te kunnen ervaren, dat veranderde ons…vaderhart buitenwoel, weerstand vaderhart, vaderhart god, kerk vaderhartwijzen, slaaf, abba, bovenzaal, uitspraak11
fathersroyallove.nlDit is een bediening van Koos en Georgine Hartnack. Een bediening die het Vaderhart van God, en het groeien naar Zoonschap, naar binnen- en buitenland brengt. Een fundament wat tot geestelijke volwassenheid leidt.bediening vaderhart, vaderhart god, love vaderhart, vaderhart zoonschap, boodschap vaderhartvolwassenheid, getuigenissen, hemels, koninkrijk, christus8
stichtingchoice.nlChoice zet zich in om vanuit het Evangelie, mensen voor het eerst of opnieuw, in relatie te brengen met het Vaderhart van God, hun ware identiteit, bestemming en levensdoel te laten ontdekken. Ons DNA is mensen te inspireren en activeren…relatie vaderhart, vaderhart goddoneren, relevantie, evangelie, submenu, spreekbeurt5
soetske.nlMijn naam is Soetske. Ik ben getrouwd en moeder van vier kinderen en ondertussen oma van een kleinzoon. Als coach heb ik het verlangen om mensen bij Gods vaderhart te brengen om zo tot herstel te komen, waarbij Jezus mijn basis is. Ik…god vaderhart, vaderhart herstelpastoraal, datgene, bijbel, kleinzoon, jezus5
studioinhetlicht.nlStudio In het Licht is een creatief tekst- en communicatiebureau met een sterke focus op storytelling en inspirerende content. Wij richten ons op projecten en initiatieven die het Vaderhart van Elohim openbaren, de zoekenden en dorstigen…initiatief vaderhart, vaderhart elohimchristus, opmaak, bemoediging, elohim, dorstig5
cbnnederland.nlIn de Bijbel lezen we een aantal verhalen die het vaderhart van God weerspiegelen. Denk bijvoorbeeld aan het verhaal dat Jezus zelfs naar het ene verloren schaap opzoek zal gaan.…vaderhart god, verhaal vaderhartcbn, jezus, hemel, gebed, doneer3
christelijkedating.nlGeplaatst in Dating , SamenChristen , Single life 1 reactie op Met een omweg vond ik mijn weg terug naar het Vaderhart van Godterug vaderhart, vaderhart goddating, wachten, schiermonnikoog, misverstand, faker3
lenytenhove.nlWanneer je rust vindt aan Gods Vaderhart dan worden Zijn woorden levengevende woordengod vaderhart, vaderhart woordleny, jezus, pastoraal, verbondenheid, redding2
beresilientministry.nlBe Resilient Ministry leert (jonge) mensen om weerbaar en veerkrachtig te worden. Door coaching, spreken en vaderhart weekenden versterkt Sjaak van der Steen jou in je identiteit als kind van God en moedigt je aan om diep in Christus te…vaderhart weekend, coaching vaderhartspeerpunt, veerkrachtig, sjaak, christus, ervaar2
spiritinroosendaal.nl…bij de opening, in totaal ca. 200 deelnemers); in de Roosendaalse Bode verschijnen van Maarten Mallekoote verhalen over vaders in diverse rollen; het mini-symposium ‘Met een vaderhart’ wordt vanwege corona verplaatst naar voorjaar 2022.minisymposium vaderhart, vaderhart coronaexcursie, mariadal, spiritualiteit, kruiskerk, mystiek2
tovidee.nlGod houdt zoooooooveel van jou! 🦒 Zijn liefde gaat zo diep en zo ver, we kunnen het nauwelijks beseffen. Het roept bij mij het verlangen op om zo steeds dichter naar Zijn Vaderhart toe te groeien en daar ook van uit te delen. Vanuit dat…dicht vaderhart, vaderhart verlangen, god vaderhart, vaderhart blogjezus, yeshua, bijbeltekst, bijbel, vrede2
lighthouseworshipcenter.nlHet Vaderhart van God is onze focus, de liefde die Hij gegeven heeft door Zijn Zoon , Jezus de Christus, is zo overweldigend groot. In Hem vinden we leven in overvloed. Dit uit zich in drie kernwaarden binnen de Lighthouse Community.gebed, jezus, aanbidding, it's, overweldigend1
moederhart.nlIn deze tijd van verdeel en heers en dehumanisering is het goed te zien dat het moederhart nog klopt ( en zo vermoed ik, het vaderhart ook!moederhart, verpleegkundig, vdf, geertsema, brandbrief1
worship-and-ministryschool.nlin de tuin, wandelen, fietsen, lezen en haar gezin. Ze ziet er naar uit om samen op zoek te gaan naar het plan van God in ieders leven. Haar passie gaat uit naar het Vaderhart van God, die ze graag door wil geven aan de mensen om haar heen.passie vaderhart, vaderhart godhoogeveen, aanbidding, jezus, aanmeldingsformulier, bijbel1
derank-groningen.nlGroeien in ons geloof en onze relatie met God en elkaar: dat is ons verlangen als gemeente en gemeenteleden. We willen groeien in het kennen van Gods Vaderhart , groeien in lijken op Jezus en groeien door de kracht van de Heilige Geest om…god vaderhart, vaderhart jezusrank, evangelisch, jaarthema, jezus, paterswoldseweg1
healyourheart.nl…en onvoorwaardelijke liefde levert een hele krachtige combinatie op. In de zalen waarvoor Erika spreekt, gaan harten open, worden levensveranderende keuzes gemaakt en ervaren mensen (soms voor het eerst) het Vaderhart van God voor hen.soms vaderhart, vaderhart goderika, stiltewandeling, helen, heling, onvoorwaardelijk1
deeljouwgeloof.nl…een kennismaking met Hem. Door o.a. haar bijeenkomsten wil Family & Friends het delen van geloof stimuleren door middel van getuigenissen en liederen om zo samen dichter bij het vaderhart van God te komen en te delen in Zijn heerlijkheid.dicht vaderhart, vaderhart godjezus, bemoedigen, evangelie, ae, kamperveen1
inderust.nlElke keer opnieuw schrijf je inspirerend, puur en liefdevol. Het weerspiegelt voor mij Gods Vaderhart.bemoediging, gent, annebeth, imperfectie, allerliefst1
weloveperu.nlDe afgelopen weken hebben we het gehad over het Vaderhart van God, de Heilige Geest, de Heerschappij van Christus en integriteit. Mooie onderwerpen en heel leerzaam. Het is gaaf om te zien hoe God door al deze lessen heen werkt, in onze…week vaderhart, vaderhart godperu, bid, jezus, zendingswerk, lima1
watismijnbestemming.nl…Die weten wat het betekent om een zoon en dochter van God te zijn. Die niet alleen handelen uit hun natuurlijke talenten maar een door Gods Geest gevuld leven leiden. Die Nederland weer terug willen brengen bij het Vaderhart van God.terug vaderhart, vaderhart godchristus, volk, koninkrijk, siebe, opgave1
talitakoem.nlMaar ik bleef vasthouden aan mijn verlangen naar intimiteit en relatie met God. Ik bad intens en zocht Gods aangezicht. Tijdens een bijzondere avond van Epafras over het vaderhart van God, vond er een doorbraak plaats. Twee mensen baden…epafras vaderhart, vaderhart godchristus, jezus, narcistisch, rinket, genezing1
heartandarrows.nl“Wij geloven in de kracht van generaties. Jongeren en ouderen die nieuwe generaties wakker maken en aanvuren om volledig te gaan leven voor Gods zendingsmissie: mensen bevrijden uit geestelijke armoede en onbereikte volken thuisbrengen in…armoede, jezus, gebed, doneren, bewegen1
buutengeweun.nlDoor met elkaar de Bijbel te lezen, leren we steeds meer over Gods karakter en Zijn bewogen vaderhart voor ons.bijbelstudie, kampvuuravond, heilig, aankomen, bezigheid1
love1another.nlhen vertellen over het Evangelie van Jezus Christus en hen hierover onderwijs geven. Ons verlangen is dan ook om mensen terug te brengen naar Gods grote Vaderhart en hen te helpen te ontwikkelen in de gaven en talenten die hen gegeven zijn.groot vaderhart, vaderhart talentanother, roemenië, zending, evangelie, christus1
volgelingenvanjezus.nlGods Vaderhart gaat uit naar een verloren wereld. Om mensen te redden. Daarom is Jezus gekomen.god vaderhart, vaderhart wereldjezus, volgeling, evangelie, bijbel, heerlijkheid1
templelife.nlDoor hoogte en dieptepunten leerde ik over tot rust komen, soaken, intimiteit, Gods Vaderhart met zoveel liefde, het ontvangen van Jezus leiding en openbaring voor mijn wandel met Hem. Sinds 2008 ontving ik veel over intimiteit en gebed…god vaderhart, vaderhart liefdeintimiteit, jezus, gebed, aanbidding, bijbels1
vidakampen.nl…tijdsgeest en plaatselijke cultuur. We streven een cultuur na, waarin jong en oud, man en vrouw dichtbij het vaderhart van God kan komen en meer hoort van het rijke evangelie van Jezus Christus. Zodat mensenlevens, gezinnen en…dichtbij vaderhart, vaderhart godvida, jezus, viva, alpha, heilig1
24-7hoogeveen.nl…gebed. Samen in eenheid te zoeken naar de schakel die ons samen bindt: onze Vader en Heer. Vanuit deze eenheid organiseren we met verschillende gemeenten uit Hoogeveen activiteiten om de mensen dichter bij het Vaderhart van God te brengen.dicht vaderhart, vaderhart godhoogeveen, alpha, samenkomst, kerstnacht, fundatie1
hope4nations.nlWillem vindt het een voorrecht om met regelmaat te spreken in verschillende gemeentes. Willem is een enthousiaste spreker die zijn boodschap graag dichtbij de mensen brengt. Een aantal thema’s waar hij graag over spreekt zijn: het…graag vaderhart, vaderhart godevangelie, evangelisatie, spreekbeurt, roemenië, reisverslag1
rouwkost.nl…gezinsleven en de omgeving? Waar liepen ze in het dagelijks leven en op het werk tegenaan? Wat deed het verlies met de manier waarop ze nu in het leven staan? In dit boek krijg je als lezer een uniek kijkje in het rouwende vaderhart.rouwkost, wenskaart, raken, verantwoording, rouw1
pgstadskanaal.nlYouth Alpha is de plek waar je terecht kunt met vragen over het leven en geloof. Youth Alpha bestaat uit 10 bijeenkomsten en een weekend. Samen met andere jongeren ga je op avontuur door verschillende thema’s te behandelen en te ontdekken…god vaderhartstadskanaal, nelly, sozo, gebed, pinkstergemeente0
fatherheart.nl© Fatherheart Ministries in Nederland 2020 - Designed by Fatherheart Media | Algemene Voorwaardenvaderhart buurtsteenwijk, ervaar, fhm, conferentie, groeien0
realation.nlCoaching, training en therapie in Zwolle Echt contact met jezelf, echt contact met de andervaderhart godrelatietherapie, leontine, pastoraat, faq', gestalttherapie0
kinglyexpressions.nlKingly Expressions. Een bediening rond Georgine Hartnack. Psycho-pastorale coaching, expressie therapeut en verkoop van bijbelse olieen.zalfolie, bijbels, expressie, psycho-pastorale, getuigenissen0
scholtenuitgeverij.nlOnze boeken zijn verrassend, inspirerend en opbouwend. Wij dragen bij aan je geloofsopbouw op het gebied van levensvisie, godsdienst en kerk.god vaderhartschol, uitgeverij, geloofsopbouw, godsdienst, levensvisie0
luciennevanek.nl…leven. Over de natuur tussen onze oren. En over de natuur in mijn nieuwe woonland Hongarije, waar ik een glansrijke derde levensfase wil doorbrengen. Interessant? Ondersteun dan mijn werk met een donatie onder een artikel. Alleen zo kan…trouw vaderharthongarije, tanya, levensfase, bijeneter, chaos0
dick-tillema.nl…Asa… Barnabas… Benjamin… Broers van Jezus… Daniel… Debora… Elia… Esther…tillema, dick, bijbel, jezus, johannes0
martinscherstra.nlMijn tiende roman Oud zeer is een vervolg op mijn allereerste roman Zelfs de sterren leken eenzaam.roman, kinderboek, keuning, poppenhuis, marken0
greatlifepublishing.nlChristelijke boeken, cd's en andere producten voor een great life. Zowel geloofsopbouwende boeken als christelijke boeken over gebed & ...reis vaderhartprofeet, gebed, cd's, zijlstra, emma0
pakdekleuren.nlwind van Zijn Heilige Geest is zo vurig en uitzonderlijk in bovennatuurlijke kracht.kleur vaderhart, vaderhart almachtigepak, doneer, yeshua, juda, leeuw0
hisgeneration.nlHIS Generation brengt jongeren bij elkaar door te helpen bij het opzetten van eigentijdse activiteiten die jongeren aantrekt en verbindt. Zo leren ze anderen kennen, genieten ze samen en ontdekken ze dat ze His generation zijn! Maak de…vaderhart godhis, schatzoeken, eindtijd, waal0