Startpagina » Initiaal: s » Eerste 2 letters: sa » Zoekwoord: samuël

85 Nederlandse websites die relevant zijn voor het zoekwoord: samuël

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: samuëlVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
zondagsschoolsamuel.nlOp de 5 afdelingen van de hervormde Zondagsschool Samuël uit Veenendaal vertellen we iedere zondag kinderen het Evangelie.zondagsschool samuël, samuël veenendaal, samuël info, samuël jaarzondagsschool, evangelie, zondagmiddag21
samuelpolsbroekerdam.nlCBS Samuël is school met een warme, gemoedelijke, open sfeer. We merken dat ons kind zich er gezien, geliefd en veilig voelt. Het onderwijs wordt goed afgestemd op de kinderen en de aandacht die er door de kleinschaligheid kan zijn voor…cbs samuël, samuël klein, samuël school, samuël graagcbs, ontwikkelingsgericht, onderbouw, belevingstuin, hoogbegaafdheid17
specialescholenkapelle.nlHartelijk welkom op de website van SBO Samuël, (V)SO Eben-Haëzer en de Dienst Ambulante Begeleiding te Kapelle!sbo samuël, samuël so, samuël hetzelfde, samuël vakantieroosterkapelle, beeldmateriaal, tevredenheidsonderzoek, vakantietijd, schooltijd7
online-bijbel.nlGenesis Exodus Leviticus Numeri Deuteronomium Jozua Richteren Ruth 1 Samuël 2 Samuël 1 Koningen 2 Koningen 1 Kronieken 2 Kronieken Ezra Nehemia Esther Job Psalmen Spreuken Prediker Hooglied Jesaja Jeremia Klaagliederen Ezechiël Daniël…ruth samuël, samuël koningbijbel, psalm, johannes, gezang, kroniek6
lerenwinnen.nlEnige weken terug begonnen Jari, Rens, Samuël en Jayden met een eerste versie van de training ‘Aandacht en focus’ voor de leeftijdsgroep onder 12 jaar. Wat hebben ze gedaan en vooral geleerd?rens samuël, samuël jaydenduijker, winnen, unicum, prestatiemeting, vv5
cgdeontmoeting.nlKijk en luister naar een getuigenis van Samuël Rave – gemeentelid en spreker van CG de ontmoeting. De opnames zijn gemaakt door The New Ark.spreker samuël, samuël rave, getuigenis samuëlchristengemeente, jezus, samenkomst, livestream, gebed4
commissarissen.nlHoe kunnen nieuwe commissaris een vliegende start maken? Vincent Moolenaar (Slachtofferhulp Nederland en Deloitte) en Samuël Verpalen van Blikverruimers vertellen hoe (jonge) commissarissen het spel in de boardroom leren spelen. Vincent…onboarding samuël, samuël vincent, deloitte samuël, samuël verpalencommissaris, benoeming, governance, ajax, tomtom4
bijbelsetoerusting.nlDit boek geeft aan wat de achtergrond is van wat we in 1 Samuël vinden. Het grote refrein van het boek Richteren is dat ieder deed wat goed was in eigen ogen. De hoofdstukken 17-21 zijn daar een verschrikkelijke illustratie van. Zie het…testament samuël, samuël maleachi, achtergrond samuël, samuël groot, situatie samuëltoerusting, bijbels, ds, schets, schrift3
geloofinjewerk.nlSamuël moest vier opdrachten van God uitvoeren die op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd waren. Hij moest echt wel zeker weten dat het God's stem was die hem de opdrachten gaf.christus, jezus, koninkrijk, heilig, christen3
noortjevanmiddelkoop.nlCD opname door kinderkoor "Samuël" in de Grote Kerk in Alblasserdam. Medewerkers zijn Arie vd Vlist: dirigent, Mark Brandwijk: piano, Pierre de Jong: hoorn, Lennert Knops: orgel, Csaba Erdos: cello, Maria Knops : harp en Noortje van…kinderkoor samuël, samuël alblasserdam, samuël grootnoortje, middelkoop, panfluit, voorthuizen, muziekboek3
svlmusic.nlMijn naam is Samuël van Leussen. Ik ben 21 jaar oud en woon in Overijssel. Ik studeer aan het ArtEZ Conservatorium in Enschede waar ik in het tweede jaar van de opleiding Docent Muziek zit. Lesgeven vind ik erg interessant en daarom geef…samuël leussen, naam samuëlsvl, leussen, samuel, pianist, conservatorium3
axis-osteopathie.nlEen consult osteopathie neemt ongeveer 45 minuten in beslag en kost €109,-. Een aantal consulten kost €120,-. Het tarief van €109,- geldt voor alle consulten bij Amarins. Bij Samuël geldt dit tarief voor patiënten die in 2023 bij hem in…amarins samuël, samuël tariefosteopathie, gorredijk, ischias, nekklachten, jodocus2
zinvolleronderwijs.nl…rituelen roeping rolpatronen rosh hasjana rots rouw ruth ruzie saamhorigheid sabbat salomo samen zijn samenwerking samuël saul schenken (geven) schepping schepping; respect schepping; verhalen schilderkunst schooljaar schoonheid schuld…samenwerking samuël, samuël scheppingzinvoller, verwondering, heilig, daniël, herder2
theconversiondepartment.nlSinds dat wij samenwerken met The Conversion Department merk ik dat onze webshop een veel hogere omzet heeft. Samuël zorgt voor een leuke advertentieplanning waardoor de klanten getriggerd blijven.omzet samuël, samuël leukleadgeneratie, positionering, tcd, beeldtaal, recruitment2
grip-dagopening.nlHanna is de vrouw van Elkana en de moeder van Samuël. Hanna’s man had 2 vrouwen Pennina, zij had kinderen en Hanna, zij had geen kinderen. Ze werd daarom door Pennina getreiterd en gekleineerd. Hanna vraagt God of Hij haar wilt troosten…moeder samuël, samuël hanna, gebed samuël, samuël kleinbijbel, hanna, schooldag, gebed, nbv2
hetevangelie.nl1 Johannes 1 Korintiërs 1 Petrus 1 Timotheüs 2 Korintiërs 2 Samuël 2 Thessalonicenzen Bethlehem Bijbelstudiedag Bijbelstudieweekend Colossenzen Corona Efeziërs Evangelie Exodus Ezechiël Filemon Geest Geloof Genesis Hebreeën Israel Israël…korintiërs samuël, samuël thessalonicenzenchristus, israël, heere, waarheid, evangelie2
gergemnunspeet.nl⬩ Gemeenteleven ⬩ Contact Verenigingen ⬩ Jozua en Gideon -12 (groep 7) ⬩ Daniël en Samuël -12 (groep 8) ⬩ Obadja +12 ⬩ Bij de Bron +13 ⬩ Timotheüs +14 ⬩ Onderzoekt de Schriften +16 ⬩ Mattanja (voor mensen met een beperking)daniël samuël, samuël groepnunspeet, gereformeerde, schat, verborgen, ger2
bijbellezenmetvanmoere.nl…(2) Johannes (1) Johannes de Doper (2) Josua (1) Juda (1) Luther (3) Marcus (4) Mefiboset (7) Mikal (2) Mozes (2) Namen (1) Natan (3) Pasen (1) Paulus (2) Salomo (1) Samuël (10) Saul (5) Schepping (11) Taal (7) Tamar (1) Thora (4) Uria (2)salomo samuël, samuël saulsupervisor, amos, bijbellezen, bijbels, israëls2
fiendesign.nlMijn naam is Annemiek van den Berg en ik ben al meer dan 21 jaar (grafisch) ontwerper. Een echte enthousiaste liefhebber. Ook ben ik een liefhebbende moeder van twee geweldig leuke kinderen; Samuël en Josefien. FienDesign is energiek, net…kind samuël, samuël josefienhuisstijlen, together, willen, josefien, annemiek1
jdevisser.nlEn tegen David zegt de profeet Nathan, dat God hem (David dus) ‘het paleis van uw heer en de vrouwen van uw Heer’ heeft gegeven. Let wel: de Heer zelf heeft aan David de vrouwen van Saul gegeven (2 Samuël 12: 8).jezus, johannes, klaassen, preken, bijbellezen1
israelidoedreizen.nlWe bezoeken samen de berg Karmel. Hier komen de geschiedenissen van de profeet Elia tot leven. Ook bezoeken we het graf van de profeet en richter Samuël. Onderweg is er volop ruimte voor ontspanning. Zo dobberen we op de Dode Zee en…richter samuël, samuël onderwegisraël, solidariteit, verbondenheid, jeruzalem, paulus1
creaton.nl…faculteit in Leuven (België) met een scriptie over de overeenkomsten tussen de Amarna-brieven en het boek Samuël. In 2005 promoveerde hij aan de Universiteit van Bristol (Engeland) op de chronologische betekenis van de lokale…boek samuël, samuël universiteitund, waarneming, korevaar, veen, borger1
lijfplein.nlMijn naam is Barbara Blok. Ik ben getrouwd en moeder van twee prachtige kinderen, Sara en Samuël. Ik woon in Baarn, waar ik, als het even kan, te vinden ben voor een wandeling of een mountainbike-rit in het bos.sara samuël, samuël baarnbarbara, invalshoek, wester, oosters, symbool1
prekenarchief.nl12 Samuël nu nam een steen, en stelde dien tussen Mizpa en tussen Sen, en hij noemde diens naam Eben-Haëzer; en hij zeide: Tot hiertoe heeft de HEERE ons geholpen.preken, ds, voorganger, passage, johannes1
joelleriezebos.nlNa hectische jaren van onderzoeken, operaties en behandelingen zijn we nu in een wat rustiger vaarwater gekomen. In april 2019 ontvingen we Samuël, een gezonde, lieve prachtkerel. En in juni 2024 verwachten we ons 5e kindje.april samuël, samuël gezondjoëlle, gezinsleven, gehandicapt, fotoboek, weblog1
israelreiswijzer.nlNabi Samwil, ‘de profeet Samuël’ is de naam van de plek waar hij begraven zou zijn. Het ligt aan de noord-westkant van Jeruzalem, op een hoge top met een weids uitzicht.profeet samuël, samuël naamisraël, graf, joods, pelgrim, jeruzalem1
kapelgemeentedrachten.nlIn 1 Samuël 7 wordt beschreven hoe de Israëlieten een overwinning behaalden op de Filistijnen. Vervolgens staat er in vers 12: Samuël nam een steen, stelde die op tussen Mizpa en Sen en hij noemde hem Eben-Haëzer, zeggende "Tot hiertoe…vers samuël, samuël steendrachten, verantwoording, liturgie, predikant, plaatselijk1
federatiedebrug.nlDe profeet Samuël koos de kleinste en "geringste" van alle zonen van Jesse (Isaï) als koning, profeet en priester voor het volk van God en zalfde hem.profeet samuël, samuël kleinfederatie, geijsteren, viering, doopsel, bisschop1
lodewijkpetram.nlDe oorlog tegemoet (2020) schreef ik samen met Samuël Kruizinga . In dit boek volgen we enkele Nederlanders die hebben gevochten in de Spaanse Burgeroorlog (1936-1939) – voor, tijdens en na de strijd die zij tegemoet reisden. Aan de hand…samen samuël, samuël kruizingalodewijk, schaduw, bakermat, historicus, econoom1
stamboombernaards.nl…Catharina was stammoeder, en da’s op zich ook bijzonder. Zij had in haar leven vier relaties, waarvan er één, met Samuël Gee, er bevestigd een huwelijk was. Ze kreeg twee kinderen bij een heer Joannes Schasselé (de kinderen heetten…één samuël, samuël geehuismans, cornelis, knecht, woonachtig, aangifte1
maatkappers.nlZo begon de historie van Maat Kappers en ontstond in 110 Morgen de eerste winkel. Na een jaar verhuisde hij naar het Samuël Esmeijerplein in Rotterdam Alexanderpolder. In eerste instantie als een echte herensalon. Maar al snel waren de…jaar samuël, samuël esmeijerplein, filiaal samuëlbinnenhof, ommoord, lekkerkerk, bx, alexanderpolder1
stefschagen.nleen hoge sabbat raast de demonie. Maar God zal uiteindelijk op het toneel stappen. Jezus komt voor de Troon van David en vervult de belofte aan David in het Davidische Verbond van 2 Samuël 7. Gabriel bevestigde dat toen hij Maria opzocht...verbond samuël, samuël gabrielisraël, jezus, bijbel, evangelie, vlam1
barbarablok.nlIk ben getrouwd en moeder van twee prachtige kinderen, Sara en Samuël. Ik woon in Baarn, waar ik, als het even kan, te vinden ben voor een wandeling of een mountainbike-rit in het bos.sara samuël, samuël baarnbarbara, zorgveld, accuraat, geneesmiddel, tekstschrijver1
mision-adulam.nlMisión Adul am is een stichting in Bolivia, in de stad La Paz, opgezet door Fineke Janssen , om hulp te bieden aan verslaafde kinderen, tieners en jongeren in twee tehuizen. Adulam betekend schuilplaats zoals in de Bijbel (1 Samuël 22: 1)…bijbel samuël, samuël davidjanssen, bolivia, español, doorzoek, paz1
cognidata.nl…zo realiseren we voor zowel kandidaat als opdrachtgever altijd de perfecte match. Met ruim 20 jaar ervaring in recruitment, beschikken we over een uitgebreid netwerk met BI-professionals en uiteenlopende organisaties. Van dat grote…samuël vietsbi, aatop, recruitment, recruitmentbureau, mike0
dehaanboeken.nlDe Haan Boeken en Boekhandel De Nijstad. Christelijke boekhandel in Staphorst en Genemuiden. Bijbels, wenskaarten, boeken, cadeauartikelenbijbel, haan, dagboeken, theologie, roman0
julianakerkveenendaal.nlDe Julianakerk maakt deel uit van de Hervormde Gemeente Veenendaal, die staat in de Hervormd-Gereformeerde traditie. Als Hervormde Gemeente behoren wij tot de Protestantse Kerk in Nederland.zondagsschool samuëljulianakerk, kerkdienst, pastoraat, heilig, dragonder0
popcornlochem.nlWelkom bij Pop- en musicalkoor Popcorn uit Lochem. Wij bestaan sinds 1997 en tellen zo’n 35 enthousiaste zingende mannen en vrouwen.popcorn, lochem, koor, musicalkoor, bente0
elimgemeente.nlDe gemeente Elim is een gemeente met ruim 400 leden en heeft relatief veel jonge leden. De gemeente komt voor de zondagse kerkdiensten samen in de Immanuëlkerk in Waddinxveen. Ook doordeweeks zijn er volop activiteiten rond een open…zondagsschool samuëlelim, waddinxveen, kerkdienst, kerkenraad, jv0
bijbelverwerking.nlContact… Links… sitemap…jona, mattheus, markus, lukas, johannes0
aatop-ict.nl…uitgebreid netwerk met (interim) IT professionals en organisaties. En van dat grote netwerk laten we onze klanten en sollicitanten graag profiteren bij de werving en selectie van ICT medewerkers of het vinden van de beste ICT vacatures .samuël vietsaatop, sjaco, ict-er, businesscase, werving0
hhgopheusden.nlWelkom bij de Hersteld Hervormde Gemeente te Opheusden. Deze website is opgezet om mensen van binnen en buiten de gemeente te informeren over...opheusden, hervormde, hhg, herstellen, jeugdvereniging0
jaapfijnvandraat.nl…zijn leven regelmatig artikelen en Bijbelstudies. In de loop van de tijd schreef hij vele publicaties, artikelen, brochures en boeken. Deze site bevat een deel hiervan en daarnaast ook unieke publicaties die niet eerder op papier zijn…jaap, bijbelstudie, bijbel, bibliografie, mattheüs0
cursussenoudvaders.nl…eind van de cursus een uitstekende samenvatting van het boek. De ervaring heeft geleerd dat de cursisten over het algemeen heel positief spreken over de cursus die ze gemaakt hebben. ‘Er blijft veel meer hangen’, hoor je nogal eens. ‘De…oudvader, owen, vergeving, ruimschoots, drempel0
gergemalblasserdam.nlOp deze website laten we zien wie we zijn als gemeente, wat we geloven en wat we doen.jarigen, catechisatie, kerkdienst, alblasserdam, gereformeerde0
oorlogsslachtoffersijmond.nl…toegevoegd… Een straatnaam voor Wim van der Geest… Auteursrechten…samuël rosenbergjohannes, cornelis, petrus, jacobus, jacob0
evangelie-voor-elke-dag.nl…Christus zo aanprijzen in en door ons leven. Steeds ook weer vergeving zoeken door ons te laten wassen in het bloed van Christus. God geeft ons dan die witte kleren. De feestkleren om als Gods volk uit alle volken gered voor Hem te staan.christus, here, heere, jezus, volk0
cgksliedrecht-eh.nlOp deze website geven wij u een beeld van onze kerkelijke gemeente. U vindt er de kerkdiensten, activiteiten, nieuws en adressen. Verder kunt u kennismaken met de verenigingen en commissies, die elk op hun eigen wijze actief zijn binnen…jv samuëlcgk, sliedrecht, haëzer, samenvatting, ebenhaëzer0
jc33nl.nl…vreugde put uit Gods Woord zelf. Ons geloof (geloven heeft en is altijd iets gemeenschappelijks !) in de vergevende liefde van God de Vader, zoals Hij die aan ons geopenbaard heeft in en door zijn geliefde Zoon, onze Heer en Heiland, Jezusprekenserie samuëlpsalm, jezus, luther, christus, testament0
evangeliebelijden.nl…in geloof… Leven voor Gods ogen… Leg de goede belijdenis af… De HERE spreekt…preek, christus, psalm, openbaring, evangelie0
opgroeieninvlaardingen.nlOpgroeien in Vlaardingen is dé online informatieplek voor ouders met kinderen in Vlaardingen. In video's geven de professionals in Vlaardingen antwoord op vragen van ouders. Vragen over opvoeding, ontwikkeling en gezondheid van je kind…vlaardingen, opgroeien, opvoeding, priscilla, logopedie0
deddo.nlIk ben betrokken geweest als "test"gebruiker bij Deddo. Deddo gebruik ik nu niet meer als test maar als standaard gereeedchap voor mijn offerten. Deddo is logisch en eenvoudig te bedienen, hierdoor kan ik snel een offerte opbouwen en mijn…samuël juchbouwer, facturen, calculatie, facturatie, foutloos0
boekhandelritmeester.nl…Winkelwagen 0 artikelen… Bijbels en Kerkboeken… Statenvertaling…bijbel, micro, psalm, koren, gospel0
rd.nlNieuws, kerkelijke actualiteit, achtergronden en opinie vanuit christelijk oogpunt. | Lees RD drie maanden gratis.ds, religie, apel, binnenland, rd0
hervormdvinkeveen.nl…vermoeid en belast zijn. Niet omdat God onze bewuste of onbewuste fouten (God noemt dat zonde, zo kunnen we in de Bijbel lezen) door de vingers zal zien of omdat we eens het verdriet in deze wereld vergeten zullen zijn. Maar omdat Hij…zondagsschool samuëlvinkeveen, hervormde, bijbel, ds, diaconie0
mfvr.nlDe MFVR biedt de studenten kansen tot persoonlijke ontwikkeling. Mogelijkheden voor de toekomst, mogelijkheden voor nu en leuke aanvullingen in het dagelijks leven. Samen zorgen we voor betere activiteiten, die dankzij jullie mogelijk zijn.mc, erasmus, vat, commissaris, julie0
gergemermelo.nlMeeluisteren… Jongerencommissie… Puzzelrit JV…ebenhaëzer samuël, samuël versermelo, gereformeerde, puzzelrit, jv, ebenhaëzer0
jufliek.nlIk ben Angelique Bos. Ik ben getrouwd en we hebben vier leuke kinderen. Naast moeder (en inmiddels ook oma), ben ik leerkracht op een nieuwkomersschool en geef ik online Nederlandse les aan kinderen die in het buitenland wonen.escaperoom samuëlpoppenkast, bingo, mozes, jozef, jona0
thomaszeevalking.nlAls professioneel drummer en drumleraar ben ik werkzaam in het Noorden van Groningen. Ik geef les op meerdere locaties en speel in verschillende bands. Ben je op zoek naar drumles in Noord Groningen? Meld je gerust aan voor een proefles…drummer, drumles, drumleraar, paddepoel, drumschool0
evangelische-tv.nlHet doel van EZBB-evangelische televisie is om het evangelie te prediken. In de preken wordt uitgelegd waarom het nodig is om Jezus Christus aan te nemen als jouw persoonlijke Verlosser en HEER. Waarom het is nodig om onder de controle…jezus, heilig, gebed, christus, kor0
hervormdveen.nlAls Hervormde Gemeente van Veen zijn we onderdeel van de wereldwijde gemeente van Jezus Christus. Over Hem lezen we in de Bijbel:zondagsschool samuëlveen, hervormde, kerkenraad, jongerenavond, kerkdienst0
gergemtrichtgeldermalsen.nlOns kerkgebouw staat sinds 2003 aan de Laan van Leeuwenstein 10 te Geldermalsen. Boven de hoofdingang staat ook de naam van de kerk: ‘Bethelkerk’. ‘Bethel’ betekent: ‘Huis van God’. Hiermee laten wij zien dat we ons afhankelijk weten van…jeugdvereniging samuëljeugdvereniging, lofstem, cd's, gereformeerde, rehoboth0
kerkboekje.nlBoekjes die kinderen in de kerk helpen mee te doen met de kerkdienst, en hen op een positieve manier stimuleren om de bijbel te lezen.kerkboek, kerkdienst, bijbel, lijdenstijd, pinksteren0
cgkbennekom.nlWij verwelkomen u graag in onze diensten! U kunt overigens ook online de kerkdienst beluisteren.kinderclub samuëlbennekom, gereformeerde, bijbelkring, ds, kerkenraad0
lekkerepoffertjes.nlAangenaam, mij naam is Richard Klooster. Samen met mijn team bak ik voor u de lekkerste poffertjes van Nederland op locatie.poffert, poffertjeskraam, klooster, nicolaasga, schoolfeest0
gezondewoorden.nlWie het eerste gedeelte van 2 Korinthe 1 leest, valt meteen op dat Paulus een aantal woorden vaak gebruikt. In de eerste plaats is dit (in de NBG en Statenvertaling) het woord vertroosting (parakaleo, G3870 en G3874). Het komt maar liefst…jozua, korinthe, christus, jericho, paulus0
gg-werkendam.nlHartelijk welkom op de website van de Gereformeerde Gemeente van Werkendam. Op deze website vindt u informatie over onze kerkelijke gemeente.jeugdvereniging samuëlwerkendam, gereformeerde, jeugdvereniging, bethelkerk, leidinggevenden0
hhgoosterwolde.nl…Collectebonnen… Jaarrooster… Kerkbode… Kerkbode (Week 14)… Kerkbode (Weekzondagschool samuëlkerkbode, oosterwolde, heilig, vrijdagavond, zaterdagavond0
popopzondag.nl‘Pop op Zondag’ voorziet voorgangers elke week van een popsong die resoneert met een bijbellezing uit het Oecumenisch Leesrooster.overdenking, preek, leesrooster, johannes, kerkdienst0
gergemlisse.nlDe informatie en de presentaties zijn te vinden onder Informatie / CGO cursus Lissezondagsschool samuëllisse, gereformeerde, kerkdienst, deo, ds.0
gergemhardinxveld-giessendam.nlVan harte welkom op de website van de Gereformeerde Gemeente in Hardinxveld-Giessendam. Op de website van onze gemeente kunt u informatie vinden over de kerkelijke activiteiten. Naast de informatie over wekelijkse kerkdiensten, zijn er…jeugdvereniging samuëlhardinxveld-giessendam, kerkdienst, gereformeerde, jeugdvereniging, liturgie0
ggbedrijfsstrategie.nlG&G Bedrijfsstrategie onderscheidt zich door een flexibele aanpak gericht op resultaat die zich direct vertaald naar een meetbaar financieel gewin voor de onderneming, per FTE.samuël gielsdorfbedrijfsstrategie, meetbaar, fte, barend, potentie0
matthewhenry.nlDe complete bijbelverklaring van Matthew Henry online. Aan de website wordt hard gewerkt om alle teksten online te krijgen.matthew, henry, testament, johannes, petrus0
bijbelarchief.nlWij heten u van harte welkom op de website van het BijbelArchief.ii samuëlyarah, aanbieden, kerkgenootschap, israël, bijbelstudie0
gergemvlaardingen.nlHartelijk welkom op onze website. Hier vind u informatie over de Gereformeerde Gemeente van Vlaardingen. Wij willen u graag laten kennismaken met onze gemeente. Kijkt u daarom rustig rond op deze website.zondagsschool samuëlvlaardingen, gereformeerde, jeugdvereniging, evangelisatie, kerkblad0
sebakerk.nlSebakerk | Koningin Wilhelminaplein 1| 2921 AB Krimpen aan den IJssel | Tel. 0180 - 51 84 33krimpen, seba, wilhelminaplein, koningin, ds0
columnakerk.nlU kunt ze live bekijken via de volgende link: Klik hier op videostream . Ook kunt u kerkdiensten van eerdere datum terugkijken.gebed, psalm, zingen, collecte, preek0
arke-nijbeets.nlOp 1 augustus 2023 zijn de twee scholen in Nij Beets, CBS de Arke en OBS de Jasker, gefuseerd tot één school. Voorlopig gebruiken we voor de nieuwe school de werknaam Doarpsskoalle. Met deze werknaam willen we tot uitdrukking brengen dat…arke, mr., nij, opsterland, beet0
uitgeverijdaniel.nlUitgeverij Daniël uit Zwolle is uw vertrouwde adres voor Bijbels, kinderbijbels, studieboeken, christelijke boeken en nieuwe boeken.bijbel, daniël, toepassen, uitgeverij, dl0
hhgleerbroek.nlopvoedavond georganiseerd. Deze avond ging over het doel van de opvoeding. Opvoeding vindt met name plaats binnen de kring van het gezin. Als ouders hun kinderen christelijk opvoeden, dragen zij daarbij waarden en normen over. Door het…jongensvereniging samuëlleerbroek, hhg, hervormde, eredienst, kring0
jair-bijbelstudies.nlDeze website is bedoeld om samen Gods Woord te onderzoeken. We bestuderen de wekelijkse Torahstudies, zoals die vanouds in Israël aan de orde kwamen.psalm, antichrist, israël, jaïr, bijbel0
aatop.nlIk heb de samenwerking met Aatop ICT zeer goed bevonden. Ze hebben meegekeken naar wat ik zocht op een werkplek. Uiteindelijk bij een mooie werkgever terechtgekomen. Het contact vanuit Aatop ICT was altijd zeer betrokken en heb ik als…samuël vietsaatop, recruiter, sollicitant, accountmanager, sjaco0
wereld-nieuws.nlhelpen om rekening te houden met migranten- en vluchtelingenkinderen. De migratie, de vlucht of het behoren tot een etnische minderheid, maakt het leven voor veel gezinnen niet eenvoudig en de kinderen merken dat. Wanneer we veiligheid en…roeping samuëlwereldnieuws, jezus, roeping, redder, vlucht0
bijbelse-tijdlijn.nleen plaatsvervangende brandoffer, een ram die vastgehouden wordt in het struikgewas. De Engel belooft Abraham overvloedig te zegenen en zijn nageslacht zeer talrijk te maken; de grootste zegen ligt in het Nageslacht, de Heere Jezus (13-18).jaartal, jeruzalem, jezus, heere, tijdlijn0
trombosestichting.nlElk uur krijgen 11 mensen trombose! De Trombosestichting Nederland geeft voorlichting, financiert trombose-onderzoek, en deelt ervaringsverhalen.trombose, ervaringsverhalen, voorlichting, quiz, migraine0