Startpagina » Initiaal: t » Eerste 2 letters: te » Zoekwoord: tegenwoordigheid

41 Nederlandse websites die relevant zijn voor het zoekwoord: tegenwoordigheid

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: tegenwoordigheidVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
schoolvoorgenezing.nlDe School voor Genezing is niet gewoon informatie overdracht. Door een periode fulltime in en onder het Woord te zijn, afgewisseld met momenten van intense aanbidding en het beoefenen van Zijn tegenwoordigheid word een verandering in het…lofprijs tegenwoordigheid, tegenwoordigheid genezing, aanbidding tegenwoordigheid, tegenwoordigheid verandering, tegenwoordigheid merkwaardiggenezing, jezus, mattheüs, ongeloof, fulltime4
agapeacupunctuur.nl1 Geloven dat een Zoon van God ziek kan zijn is geloven dat een deel van God kan lijden. 2 Liefde kan niet lijden, omdat ze niet aanvallen kan. 3 De herinnering van de liefde brengt dan ook onkwetsbaarheid met zich mee. 4 Schaar je in…schaar tegenwoordigheid, tegenwoordigheid zoon, probleem tegenwoordigheid, tegenwoordigheid godacupunctuur, denkgeest, ego, genezing, heilig2
harmenjansen.nl…bruggen naar humanisten en naar theologen als Calvijn en de Zwinglianen over heikele kwesties als de vrije wil of de tegenwoordigheid van Christus in het Avondmaal. Hij kreeg bijnamen als ‘de Duitse Erasmus’ en ‘de opvoeder van Duitsland’.werkelijk tegenwoordigheid, tegenwoordigheid christus, vrij tegenwoordigheidharmen, theologie, kerkgeschiedenis, tagged, bijbel2
hetcentrumnovistemporis.nl…door erkende, vakbekwame en hoog energetische begaafde zorgverleners. Ze werken bovendien vanuit hun IK BEN tegenwoordigheid. De enige altijd zegevierende alles verwinnende levenskracht. Zij bieden een passende integrale holistische…goed tegenwoordigheid, tegenwoordigheid mense, zorgverlener tegenwoordigheid, tegenwoordigheid levenskrachtlouis, complementair, zorgcentrum, shiatsu, hooft2
forhisnamesake.nlWanneer we veel, heel veel, in Zijn tegenwoordigheid zijn zal ons verstand en onze Geest op 1 lijn komen. Bij onze wedergeboorte en ontvangen van Gods Geest zijn we al in een uitzonderlijke positie: Gods Geest woont in onze Geest en zijn…vrede tegenwoordigheid, tegenwoordigheid eind, heel tegenwoordigheid, tegenwoordigheid verstandheerschappij, jezus, hemels, koninkrijk, volk2
mmspagina.nl…problemen in het voertuig veroorzaken. De omstandigheden kunnen echter erger worden als u de controle en de tegenwoordigheid van geest verliest. Zelfs de meest ervaren DZ-vrachtwagenchauffeurs kunnen te maken krijgen met rijproblemen incontrole tegenwoordigheid, tegenwoordigheid geest, juist tegenwoordigheidgemoedsrust, tattoo, crematie, telemarketing, tatoeëerder2
peterencarinvanessen.nlMensen van verschillende generaties en kerkelijke achtergronden helpen om in de tegenwoordigheid van God te komen. Bekijk onze agendaachtergrond tegenwoordigheid, tegenwoordigheid godessen, aanbidding, carin, his, homebase2
vsalmelo.nlVerzekerd zijn, omdat u gedekt bent door een verzekeringspolis die het enige bewijs is van uw verzekeringsstatus. U moet op zijn minst een leerrijbewijs hebben. U bent onvoldoende geïnformeerd en als u van plan bent te gaan rijden, moet u…plan tegenwoordigheid, tegenwoordigheid geestterry, savannah, rijles, taxi, rijscholen1
aumoutonblanc.nlOp 21 juli 1659 werd in tegenwoordigheid van afgevaardigden van de beide soevereinen de eerste steen van het nieuwe raadhuis gelegd. Vijf jaar later kon het in gebruik worden genomen ; de toren werd pas later gebouwd. Zodra deze in 1684…juli tegenwoordigheid, tegenwoordigheid soevereinau, blanc, mouton, drankenkaart, raadhuis1
parochiefederatiegennep.nlEens kwam een oude dame bij monnik Anthonius klagen, dat zij ondanks veelvuldig bidden nooit enig gevoel van Gods tegenwoordigheid had. De monnik gaf haar de raad de eerstkomende weken in het geheel niet te bidden, maar eenvoudig een…god tegenwoordigheid, tegenwoordigheid monnikgennep, parochiefederatie, heijen, rk, heilig1
detijdlijn.nlover hun bodemloze arrogantie en leugens: “En het beest werd gegrepen, en met hem de valse profeet, die in zijn tegenwoordigheid de tekenen gedaan had, waardoor hij hen misleid had die het merkteken van het beest ontvangen hadden en die…profeet tegenwoordigheid, tegenwoordigheid tekenenbijbel, volk, wereldgeschiedenis, jezus, babel1
kings-hill.nlEen plaats waar u de tegenwoordigheid van God ervaart en waar u Zijn Glorie en Kracht kunt ontvangen om te wandelen in uw hemelse roeping.plaats tegenwoordigheid, tegenwoordigheid godking's, seminar, ballonvlucht, roeping, hemels1
godsfreedom.nlHet grote doel van het offer van onze Here Jezus Christus, is dat wij eeuwig leven hebben in de nabijheid van God de Vader. Eeuwig in Gods tegenwoordigheid, startend vanaf het moment dat wij als christenen het offer van de Here Jezus…god tegenwoordigheid, tegenwoordigheid momenthealy, profetie, here, bemoediging, christus1
webpag.nl…het brood des levens is. Elke minuut van de dag is de Heilige Geest daar en kan de wereld de immense kracht en tegenwoordigheid van de Heer zien. Zoals ik al eerder zei, kunnen al Gods kinderen de kracht van de Heilige Geest zien in de…kracht tegenwoordigheid, tegenwoordigheid heerhuidkliniek, thuiszorg, huidziekten, hechtingsproblematiek, leids1
goandtell.nlVanavond was prachtig in Gods tegenwoordigheid. We baden samen voor de uitstorting van de Heilige Geest. Het was één groot heilig feest! Levens worden veranderd in Kara en de deur is open!god tegenwoordigheid, tegenwoordigheid samenjezus, raap, doneren, togo, rauw1
fasciatherapie-west.nl…uitvoeren terwijl hij in rust op de behandeltafel ligt of diepe warmte welke uit z'n botten komt. De ervaringen zijn oneindig divers. Algemeen ontstaat er een diepe ontspanning, gevoel van warmte, gevoel van eenheid en tegenwoordigheid.fasciatherapie, waarneming, fascia, levenskracht, bindweefsel1
stichtingvreugdenvrijheid.nlVergeet niet dat niets kan bloeien als het uit zijn natuurlijke omgeving wordt gehaald. Als je een vis uit het water haalt, kan hij niet overleven. Haal iemand uit de tegenwoordigheid van God, dan kan hij niet overleven. Als er iets van…water tegenwoordigheid, tegenwoordigheid godjezus, zonde, oh, nutteloos, christus1
houstonianhousewifediaries.nlondersteboven komt te hangen en dan ook denkt: ik moet eruit voordat de auto in de fik vliegt. Hij heeft wel de tegenwoordigheid van geest om de contactsleutel om te draaien, maar goed het is dan ook een politieagent. Hij heeft ook niet…fik tegenwoordigheid, tegenwoordigheid geestbakel, gerry, houston, eeuwig, lijden1
worship-and-ministryschool.nlMagda is werkzaam bij stichting 24/7 Hoogeveen. Ze houdt van mooie gesprekken met mensen, een goede kop koffie, wandelen en lezen. Haar passie is mensen bemoedigen en helpen in Gods tegenwoordigheid te komen, zodat ze de bestemming voor…god tegenwoordigheid, tegenwoordigheid zodathoogeveen, aanbidding, jezus, aanmeldingsformulier, bijbel1
spraakvorming.nl…je je eigen wijze van reageren kent en weet hoe je kunt inspelen op de ander. Met improvisatie-oefeningen ontwikkel je tegenwoordigheid van geest en alert reageren. Je leert de wisselwerking tussen jou en de ander aanvoelen en hanteren.improvisatie-oefeningen tegenwoordigheid, tegenwoordigheid geestpoëzie, expressie, ritme, uitdrukking, klank1
waardevolverhaal.nl…Dat de angst om gepakt te worden niet groter zal zijn dan de vreugde van het samen God aanbidden. In Gods tegenwoordigheid zijn. Naarmate de week vorderde, kwam ik tot het besef dat ik met gevaar voor gevangenschap en eigen leven, er…god tegenwoordigheid, tegenwoordigheid naarmatebianca, bijbel, jezus, onzichtbaar, koninkrijk1
sanmartindeporres.nlHoe verschillend ieders religieuze, politieke of filosofische opvattingen ook zijn, de kerkgenootschap richt zich op al diegenen, die zich herkennen in deze traditie van eenheid, openheid, mededogen, pretentieloze tegenwoordigheid…pretentieloos tegenwoordigheid, tegenwoordigheid vreugdesan, kerkgenootschap, heilig, bingen, hildegard1
oosteuroparally.nlAutorijden is een vlotte vaardigheid en er is veel ervaring en tegenwoordigheid van geest voor nodig. Sommige deskundigen stellen zelfs dat we iemands houding kunnen afleiden uit de manier waarop hij rijdt. Sommigen zijn overdreven…ervaring tegenwoordigheid, tegenwoordigheid geestrally, circuit, vaardigheid, voorzichtig, overdreven1
bijbelenbeeldvantammoajschut.nlOok God had een droom. Hij schiep een aarde en hij schiep de mens met de bedoeling dat deze aarde een paradijs zou zijn en blijven. Zonder dood, zonder ellende, zonder oorlogen. En de mens zou in de tegenwoordigheid van God zijn, elke…mens tegenwoordigheid, tegenwoordigheid godoverdenking, schut, bijbels, tammo, bijbel1
celebratingjesus.nlCelebrating Jesus is ontstaan vanuit het verlangen om de eenheid onder christenen te bevorderen en samen Jezus te verhogen en zo Nederland Gods tegenwoordigheid te laten ervaren.merchandise, jezus, christen, revival, mars1
broederdamiaan.nlhaar zoon – “ mijn alles ” – en Bodi. “Maar het is goed zo. Ik ben op.” Wie ze tegenkwam, liet ze het lezen. In tegenwoordigheid van twee artsen hebben we afscheid van haar genomen. Schouder aan schouder rondom haar roze bed. Haar zoon halfgoed tegenwoordigheid, tegenwoordigheid tweedamiaan, broeder, fietsmaatje, hup, besef1
sporenmaken.nl…je heen gaat, als je je ten volle beseft dat je einde onontkoombaar en nabij is. Sommige passagiers hadden de tegenwoordigheid van geest om beschrijvingen van de daders door te geven aan het thuisfront. Wat zou ik doen in zo’n situatie…passagier tegenwoordigheid, tegenwoordigheid geestsydney, mannetje, mars, verliefd, kampvuur1
vellekoopconnections.nlDe Tabernakel als spiegel van het hemelse, leven vanuit Gods tegenwoordigheid in je leven.god tegenwoordigheid, tegenwoordigheid levenvellekoop, pastoraat, democratisch, verbondenheid, zien1
trissnel.nlElke opzettelijke belediging van de openbare orde die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door…hetzij tegenwoordigheid, tegenwoordigheid mondelingtris, geschrift, soundcloud, v., misdrijf1
abdulwahid.nlIn zijn Diwân-i Kabîr zegt Rumi: ‘Indien Allah mij vanuit Zijn grenzeloze en nooit eindigende generositeit ontelbaar veel bezittingen zou aanbieden en alle onzichtbare schatten voor mij zou uitstallen, zou ik vanuit mijn ziel mezelf in…ziel tegenwoordigheid, tegenwoordigheid vooroverminnaar, allah, dialoog, vrede, islam1
voalkmaar.nlKom en ervaar de kracht en de tegenwoordigheid van God die levens veranderd. Als je geen kerk hebt, die jij je thuis kunt noemen of dat je misschien op zoek bent naar een gemeente, zoek dan niet verder! Victory Outreach Church is niet…kracht tegenwoordigheid, tegenwoordigheid godgrondbeginselen, continent, atmosfeer, wereldwijde, verbondenheid1
bahaiutrecht.nlBahá’u’lláh bevestigt dat het doel van ons leven is God te kennen en Zijn tegenwoordigheid te bereiken. Onze ware identiteit is geestelijk.god tegenwoordigheid, tegenwoordigheid waarbahá, zíjn, eenheid, mensheid, wereldvrede1
bramjoanknecht.nlDe kunst van het spreken kan men slechts verwerven door veel inspanning, aanhoudende toewijding, afwisselende oefening, zeer veel ervaring, het diepste inzicht en een onfeilbare tegenwoordigheid van geest.onfeilbaar tegenwoordigheid, tegenwoordigheid geestbram, joanknecht, dmv, behartiging, overtuigen1
bibleschool.nlWe leerden om dieper in Zijn tegenwoordigheid en in het Woord te gaan. Door de hernieuwde relatie met Hem liet God zien dat Hij door ons kan werken om zielen in Gods Koninkrijk te brengen!diep tegenwoordigheid, tegenwoordigheid woordbijbelschool, parttime, opwekking, curriculum, heilig1
letterlievend.nl…fiets en de zware, zoals in Verzet begint niet met grote woorden. Een toepasselijk gedicht bij de herdenking van de Tweede Wereldoorlog, maar ook in dit jaar zullen mensen dit gedicht omarmen. Over doodgaan, schreef hij Voor Deborah , zijntegenwoordigheid geestpoëzie, literatuur, roman, literair, marga0
christos.nlDit is een Nederlandse vertaling vanuit de Griekstalige LXX. Wanneer bepaalde versnummers ontbreken, is dat omdat de inhoud van het geschrift afwijkt van de traditionele versie. Zo wordt er in de LXX niet gesproken over een wasvat voor de…joanne, christos, lukas, parabel, grieks0
boeddhawierde.nlBoeddhisme is een pad van spirituele ontwikkeling dat leidt tot inzicht in hoe het leven werkelijk is. Boeddhistische oefeningen zijn manieren om jezelf te veranderen zodat kwaliteiten als aandachtigheid, vriendelijkheid en wijsheid deel…mindfulness tegenwoordigheid, tegenwoordigheid geestretraite, boeddhisme, retraitecentrum, boeddhistisch, ethisch0
2ehandsboekenhuis.nl…boeken op de site dan u gewend bent, ik heb grote opruiming gehouden. En ik ga me concentreren op de christelijke romans, al zullen er zeker ook andere goeie boeken op de site verschijnen. Maar niet meer in grote getale zoals u gewend…roman, gideon, pastoraat, telos, gebed0
stilteweekeinden.nl“God spreekt tot Zijn dienstknechten in de stilte. Daar maakt God hen bruikbaar. Alle mannen en vrouwen die door God zijn gebruikt, zijn door God gevormd in de stilte.” De Bijbel staat vol voorbeelden.tegenwoordigheid godjezus, here, vrede, prikkel, onrust0
revivalsite.nlKenmerken… Omschrijving… Gods heiligheid… Tegenwoordigheid Gods…tegenwoordigheid godrevival, gebed, herleving, heiligheid, realiteit0
arnhemsgebedshuis.nlDe oprichting van het Arnhems Gebedshuis kwam voort uit de gebedsbediening die Hans Smit in 1992 op het hart gelegd kreeg. Afkomstig uit een volslagen onchristelijk gezin kwam hij zonder toedoen van mensen op 21-jarige leeftijd in 1963…arnhems, gebedshuis, bijbel, gebed, hebreeuws0