Startpagina » Initiaal: h » Eerste 2 letters: he » Zoekwoord: heiligheid

95 Nederlandse websites die relevant zijn voor het zoekwoord: heiligheid

DomeinFragmenten die relevant zijn voor zoekwoord: heiligheidVerwante uitdrukkingenAndere uitdrukkingen van de websiteRelevantie
evangelie-voor-elke-dag.nlDe Here Jezus staat dan voor de heiligheid van de HEERE en Zijn huis. De tempel lijkt meer op een plaats vol corruptie, vol van stelen en voor jezelf gaan dan dat het de plaats is waar het eerbiedige geluid en ook de eerbiedige stilte te…jezus heiligheid, heiligheid heere, gerechtigheid heiligheid, heiligheid concurrentie, heiligheid christuschristus, here, heere, jezus, volk9
rob-vanooijen.nlNeen Hij; maar God heeft den mens goed , en naar Zijn evenbeeldgeschapen , dat is, in ware gerechtigheid en heiligheid,opdat hij God zijn Schepper recht kennen, Hem van harte liefhebben, en met Hem in de eeuwigezaligheid leven zou,om Hem…gerechtigheid heiligheid, heiligheid god, heiligheid vanchristus, zijner heiligheid, heiligheid hartchristus, heilig, zonde, alzo, heere8
sakya.nlKorte foto impressie van het bezoek van Zijne Heiligheid de 41e Sakya Trizin aan Nederland.bezoek heiligheid, heiligheid sakya, boek heiligheidling, vertrouwenspersoon, tibetaans, boeddhisme, leraar3
wilhelminakerk.nlDs. Jan MuddeJohannes 17 In het Bijbeldeel van vandaag zien we het wonder van de perfecte harmonie, heiligheid en...ds, mudde, wilhelminakerk, jezus, sabbat3
elsvanswol.nl, eeuwigheid , fijnzinnig , Fjodor Dostojevski , gesprekken , gevoeligheid , God , goddelijk , goden , goedpraten , heiligheid , helden , hemel en aarde , Holland Festival 2024 , innerlijk Licht , intimiteit , invloeden , ISVW , ISVW…ontheiliging heiligheid, heiligheid leven, god heiligheid, heiligheid heldels, beantwoorden, camus, toneel, p.3
markpetervanderbijl.nlKatholiciteit kan alleen bestaan in de gemeenschap van alle gelovigen van alle eeuwen en plaatsen. Net als met eenheid en heiligheid blijkt echter het belijden en functioneren vaak ver uit elkaar te lopen. Toch zijn dit niet bijkomende…betoog heiligheid, heiligheid vraag, eenheid heiligheid, heiligheid verouweneel, evangelisch, may, wright, bijbel3
olaf-mooij.nlIn tijden van uitgesproken meningen is er behoefte aan de Kerk van ons Ongelovige Geloof waarin onze visie op heilige koe vanuit diverse standpunten belicht wordt. Gelooft men in heiligheid van techniek of dat de heilige koe leeft en…object heiligheid, heiligheid techniek, standpunt heiligheidolaf, mooij, koets, ongelovig, aanstaande2
zda-almelo.nlde bouwstenen van deze relatie, die de liefde, heiligheid, hechtheid en het blijvende van de band tussen Christus en zijn kerk weerspiegelen. Met betrekking tot echtscheiding leerde Jezus dat degene die van zijn partner scheidt, behalve…liefde heiligheid, heiligheid hechtheidscouting, uniform, bijbel, geloofspunten, engel2
arnoldhuijgen.nl…de kerk één is, heilig en katholiek, dan niet heel hol? In plaats van eenheid zien we verdeeldheid. In plaats van heiligheid zien we zonde. En in plaats van katholiciteit zien we soms een benauwdheid, waardoor we onze manier van kerk-zijn…enerzijds heiligheid, heiligheid god, plaats heiligheid, heiligheid zondehuijgen, arnold, gereformeerde, theologie, theologisch2
orthodoxekerkzwolle.nlNa zijn wijding tot monnik in 1998 en diverse benoemingen in Frankrijk, werd hij in 2010 tot bisschop gewijd door Zijne Heiligheid Patriarch Kirill van Moskou en heel Rusland. Op 24 december 2010 werd hij het hoofd van het Bisdom Korsun…bisschop heiligheid, heiligheid patriarchorthodox, aartsengel, heilig, liturgie, goddelijk2
spiritfortibet.nlEen gevarieerd programma met teachings van yogi Rigzin Choenyi Rangdrol Rinpoche , een van de zeldzame, nog levende, yogi’s van Tibet, afkomstig van het Tibetaanse klooster in Mount Kailash. Yogi Rigzin is ingewijd door Zijne heiligheid…nodig heiligheid, heiligheid dalai, rigzin heiligheidlama, tibetaans, dalai, tibet, compassie2
gszn.nl"Wat heb ik veel mogen leren over de heiligheid van God - en de leerzame gezelligheid van de workshops was top!"boyd, daniel, zuid-nederland, vrouwendag, mannendag1
joanneboiten.nlUit liefde roept God ons in Zijn aanwezigheid! Hij wil ons zonen en dochters maken die Zijn heiligheid dragen.boiten, joanne, gebed, gerechtigheid, daaruit1
robnoord.nl…gebouwen en plekken kunnen verklaren. Hierover zijn een paar mooie boeken geschreven, zoals onder andere dat van Wigholt Vleer “Leylijnen en leycentra in de Lage Landen” en het boek “Fysica van de Heiligheid” door drs. Sietse van der Tuin.fysica heiligheid, heiligheid sietseleylijn, aantrekkingskracht, heilig, wichelroede, merendeel1
intiwasi.nlEen wereld gebouwd vanuit multidimensionaal bewustzijn, liefde, verbintenis, eenheid, harmonie, heiligheid en compassie voor al dat is.harmonie heiligheid, heiligheid compassieinti, wasi, ceremonie, inheemse, zuid-amerika1
indevallei.nl…bent, maar dan met God. Ik besef dat dit kan klinken alsof ik God tot een 'knuffelbeer' maak, en dat ik Zijn heiligheid voorbij ga. Maar de intimiteit waarover ik schijf, is super Bijbels. Die intimiteit kan alleen vanuit dankbaarheidknuffelbeer heiligheid, heiligheid intimiteit, waardig heiligheid, heiligheid godvallei, bijbel, seksualiteit, envelop, overdenking1
urkmuziek.nlread more In Memoriam * 18-06-1956 † 24-09-2015 Ik riep met mijn stem tot den HEERE, en Hij verhoorde mij van den berg Zijner heiligheid. Ik lag neder en sliep; ik ontwaakte, want de HEERE ondersteunde mij’. Psalm 3 : 5 en 6 Diep…zijner heiligheid, heiligheid nederien, sap, brands, coby, hit1
kindvandevrije.nlBinnen religie draait het om streven naar heiligheid, vrome boodschappen over #heilig worden. Vaak wordt #schaamte en #schuld aangesproken om je te bewegen zo heilig mogelijk te leven. Je best doen een vrome #christen te zijn. Maar dat is…religie heiligheid, heiligheid vroom, verbond heiligheid, heiligheid startpuntparadijs, verbond, dagboek, dromer, adam1
riannemanten.nl‘Rianne faciliteert je om je ziel te bevrijden. Om jouw persoonlijke kracht, waardigheid en heiligheid opnieuw in eigendom te nemen. Ze maakt, in een veld van liefde en licht en in overgave aan spirit, met jou een innerlijke reis dwars…waardigheid heiligheid, heiligheid eigendomrianne, manten, chakra, healings, zuiver1
schoolderliefdeskunst.nlWij bieden onze workshops aan vanuit de sacred dimension waarin juist het bijzondere, de heiligheid van het diepere contact en de intimiteit beleefd mag worden.bijzonder heiligheid, heiligheid dieptantra, seks, intimiteit, levensenergie, tantrisch1
kortbegrip.nlNeen; maar Hij heeft mij goed en naar Zijn evenbeeld geschapen, in ware kennis van God, gerechtigheid en heiligheid.kb, hc, ngb, christus, heilig1
moiranatuurvrouw.nl…is alleen van naam veranderd. Voorheen heette dit Organic Oakmoss, beter bekend als 'The Babe-magnet'. De Holy Dragon heeft het zoete van orchidee, de heiligheid van palo santo en de kracht van drakenbloed. Je vind ze nu in de webshop .orchidee heiligheid, heiligheid palomoira, verzorgingsproducten, baardolie, festivalseizoen, onyx1
weerklank.nlLied 38 Jeruzalem, zo zegt de Heer, wanneer Ik in uw midden woon, als koning zetel op mijn troon, als Ik tot Sion wederkeer, dan wordt uw goede naam en hemelhoog uw trouw geroemd. Sion wordt dan alom geprezen omdat de Heer zijn heiligheid…heer heiligheid, heiligheid bergweerklank, lied, psalm, ds, bundel1
kachamba.nlOntdek de kracht van je intuïtie, de heiligheid van het kompas van jouw waarheid, in ons huis van mysterie, heling en activatie. De plek waar je vanuit je eigen centrum en wijsheid mag bewegen.intuïtie heiligheid, heiligheid kompasceremonie, reiki, mediumschap, naomi, reading1
amightywind.nl…we houden van onze YAHUVEH en YAHUSHUA en de RUACH HA KODESH. We moeten alles dat heilig is verdedigen en berispen en afstand doen van alles wat onheilig is. Wij moeten Heilig zijn voor onze Messias en ZIJN voorbeeld van Heiligheid volgen.profetie, tong, heilig, bijbel, joods1
christussalvator.nl…de gelovigen hem begroeten met openheid en het verlangen om samen de weg te gaan die voor ons ligt: de weg van heiligheid en dienstbaarheid tot eer en glorie van uw Naam. Wij vragen u dit op voorspraak van Onze-Lieve-Vrouw Onbevlekt…samen heiligheid, heiligheid dienstbaarheidchristus, salvator, rk, susteren, roepingenzondag1
houseofthespirits.nl…ervaring. Het Het basiskamp basiskamp van van de de kamelen kamelen is is er er een een van van diepe diepe heiligheid heiligheid en en een een onvoorwaardelijke onvoorwaardelijke aanvaarding aanvaarding van van het het goddelijke…diep heiligheid, heiligheid onvoorwaardelijkhsp, wenkbrauwen, gevoeligheid, barbershop, piercing1
thephoenixcircle.nl…vertegenwoordigt wedergeboorte, magie, vernieuwing, veiligheid, transformatie, bestendigheid, inventiviteit en de heiligheid van het leven. Het begint met het opkomen vanuit het donker naar het licht, dit is een complete levenscyclus en…inventiviteit heiligheid, heiligheid levenseance, nicole, phoenix, mediumschap, vs.1
yogaschoolallicht.nlIk vind dat bijna iedereen aan yoga of meditatie zou moeten doen om gezond te blijven, om gelukkig te zijn en om zijn eigen heiligheid te ontdekken. Deze tijd waarin we leven in een wereld van streven en strijd vraagt erom dat mensen weer…gelukkig heiligheid, heiligheid tijdyogaschool, allicht, goirle, spoordonk, kundalini1
groningervrijmetselarij.nl…van Salomo terug te vinden. In het midden van het Tableau is de passer en de winkelhaak te zien waartussen de heiligheid van deOpperbouwmeester des Heelalswordt gedacht. Wat onder de Opperbouwmeester des Heelals moet worden verstaan…waartussen heiligheid, heiligheid deopperbouwmeestervrijmetselarij, groninger, lux, vrijmetselaar, ithaca1
herzienestatenvertaling.nl…politieke en wetenschappelijke wereld. Daar moet je je niet nederig opstellen, maar je juist profileren, dan scoor je. Hoe anders staan we tegenover Gods grootheid en heiligheid. We laten ons door Hem gezeggen en belijden zijn goedheid.grootheid heiligheid, heiligheid goedheidherzien, statenvertaling, hsv, daniël, herziening1
annevandendool.nl…een camera bij ons, die we gebruiken om aan de rest van de wereld te laten zien wie we zijn en waar we ons bevinden. Kunnen we fotografie niet iets van de heiligheid teruggeven die ze ooit had? Daarover schreef ik een essay voor Brainwash.fotografie heiligheid, heiligheid daaroverpoëzie, proza, informatieprofessional, dw, vakblad1
bcned.nlaangezicht van Jezus Christus Week 5 God aanschouwen in het verlossingswerk Week 6 God aanschouwen en persoonlijke heiligheid Week 7 Zie, uw God: aanbidding herstellen in ons leven Week 8 God aanschouwen en evangelisatie Week 9 God…persoonlijk heiligheid, heiligheid weekbijbelstudie, bijbel, curriculum, bijbelcursus, christus1
kleurversjes.nlPersoonlijk versje over verlangen en heiligheid, gemaakt voor iemand die veel anderen coacht, zij gaat er veel mensen blij mee maken. Misschien jou ook wel?verlangen heiligheid, heiligheid mensekleurplaten, gebed, lied, vrucht, gereed1
antoniuskerk-oldenzaal.nl…bij leven al populair, stierf hij een jaar later te Padua, in 1231, zesendertig jaar oud, in een geur van heiligheid. Nog geen jaar later werd hij door paus Gregorius IX heilig verklaard. Over hem zijn tot op de dag van vandaag…geur heiligheid, heiligheid jaaroldenzaal, antoniuskerk, antonius, padua, heilig1
geloofindemocratie.nl…En ook de moderne politieke theorie getuigt van deze ‘zuivere’ rechtsleer: het hedendaags naïeve geloof in de heiligheid van de rechtsstaat is uiteraard niet kerkelijk, maar wél gelovig in politiek religieuze zin. En inderdaad dreigt…geloven heiligheid, heiligheid rechtsstaatdemocratie, legitimiteit, religie, democratisch, religieus1
gildestjan.nl…Soestdijk. Gilde St. Jan was ter gelegenheid van de afsluiting van het Willibrordusjaar, november 1990, bij Zijne Heiligheid Paus Johannes Paulus de II in Rome. De communie werd door de Paus uitgereikt. De vendels werden op de grond gelegdnovember heiligheid, heiligheid pausgilde, babberich, sectie, kulturhus, drumfanfare1
indiaweb.nlIndia staat bekend als het land van de heilige dieren. Toch is deze heiligheid in de praktijk van alledag een voor buitenstaanders moeilijk te vatten concept. Waar een dier in de ene context wordt gezien als heilig, verliest het in een…dier heiligheid, heiligheid praktijkindiase, india, pradesh, reisverhaal, heilig1
brgrs.nlHet bevorderen van de welzijn binnen de samenleving met behoud van eigen identiteit met als richtsnoer de leer van de Wedische Rishi’s en Zijne Heiligheid Brahma Rishi Vishvatma Bawraji Maharaadj, het hart en de ziel van Stg. BRGRS.rishi heiligheid, heiligheid brahmabeschermheer, satsang, brahma, rishi, literatuurlijst1
destinychurch.nlWe zijn een levendige en dynamische gemeente, met de passie om het evangelie van Jezus Christus te verkondigen. Dit is een boodschap van liefde, redding, genezing, bevrijding, welvaart en heiligheid voor iedereen. We zijn een…welvaart heiligheid, heiligheid iedereenredding, bevrijding, welvaart, christus, jezus1
biddenvoorpriesters.nl…van gans het Volk van God. Zo is bidden voor priesters een manier om te beantwoorden aan de universele oproep tot heiligheid en aan de nieuwe evangelisatie. Zo ontdekt men de diepte van het eucharistisch mysterie en de moederlijke…oproep heiligheid, heiligheid nieuwpriester, gans, eucharistisch, evangelisatie, congregatie1
vaderarsenieboca.nlDe persoonlijkheid van Vader Arsenie is reusachtig. Het erfgoed van Zijne heiligheid is maatgeboden. De positieve, spirituele, geestelijke invloed van Vader Arsenie is uniek. Bisschop Daniil Stoenescu van Dacia Felix noemde hem "Een…erfgoed heiligheid, heiligheid positiefboca, heilig, koninkrijk, martelaar, athos1
hervormdotterlo.nlZend, HEER, Uw licht en waarheid neder, En breng mij, door dien glans geleid, Tot Uw gewijde tente weder; Dan klimt mijn bange ziel gereder Ten berge van Uw heiligheid, Daar mij Uw gunst verbeidt.berge heiligheid, heiligheid gunstotterlo, hervormen, hervormde, kerklaan, jeugdwerk1
ticket2.nlVanuit het oogpunt van het verdedigen van de heiligheid van uw netwerk, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat uw computer is voorbereid met de basisbeveiliging. Zonder basisbeveiliging kan er veel gebeuren. Als u het netwerk beheert…oogpunt heiligheid, heiligheid netwerkdetacheringsbureau, vormgever, marketingstrategie, gsm, applicatiebeheer1
diamental.nlVaak is het zo dat we bij het erkennen van de heiligheid van het leven van mens en dier, alsmede het respect wat we daar dan voor op kunnen brengen, nogal eens voorbij gaan aan het wetenschappelijk vastgestelde feit dat planten ook leven…mensheid, kroon, definitie, volk, aanklacht1
zstrs.nlErvaar de heiligheid van dit mooie plantmedicijn in intieme sfeer, om je ware prachtige zelf te omarmen.intentie, ceremonie, edelstenen, kristallen, oorbellen1
korfinfo.nlMet schroom vanwege de heiligheid van het lijden van Christus, maar ook met passie hebben de deelnemende kunstenaars een aantal werken gemaakt die op de een of andere wijze met 'Het Kruis' verbonden zijn. Ze geven de beschouwer de…schroom heiligheid, heiligheid christuskorf, huisman, tijs, lokatie, kruis1
spiritueel-woordenboek.nlEen halo is een stralende cirkelvormige aura of lichtkrans die rond het hoofd van een heilig of verlicht wezen wordt afgebeeld. Spiritueel wordt de halo beschouwd als een symbool van goddelijke genade, verlichting , spirituele…woordenboek, spiritualiteit, zoekbalk, begrippenlijst, vermelding1
pietkoek.nlGeen idee hoe ze eraan gekomen is. Maar behalve een reliek van Pater Karel, is dit kleinood misschien nog meer een soort reliek van mijn moeder. Een symbool van de wereld waarin zij leefde. Een belevingswereld waarin je een tastbaar…stuk heiligheid, heiligheid waaraangerard, groeven, mals, reliek, hardnekkig1
studentenpastoraatenschede.nlWe belijden de Heiligheid van Gods Koninkrijk. En we verwerpen dus elke staat die zichzelf Heilig noemt, of die zichzelf als Redder ziet. Want zo’n staat maakt zichzelf te groot… en God te klein.pastoraat, zingeving, bonhoeffer, theologisch, orthodox1
robertdaverschot.nlOp podia en in studio’s interviewde Robert ministers, vakexperts en topondernemers. Hij interviewde zelfs Zijne Heiligheid de Dalai Lama. Robert zijn ervaring bij een talkshow zou zomaar eens van pas kunnen komen voor jouw event!topondernemer heiligheid, heiligheid dalaidagvoorzitter, moderator, talkshow, kalmte, adelheid1
godsnaam.nl…als Hij tegen Mozes zegt dat hij Hem met JHWH bekend moet maken aan de Israëlieten. Joden spreken de vier letterige naam van God niet uit, uit respect voor de heiligheid van God en om te voorkomen dat ze de naam van God verkeerd gebruiken.respect heiligheid, heiligheid godjhwh, bijbelstudie, jehovah, zeggen, elohim1
bunschoten-west.nl…met mensen. De Bijbel is niet altijd gemakkelijk en vraagt soms gedegen studie, maar daar willen we ons ook aan wijden. We willen in de Bijbel Gods stem verstaan, buigen voor zijn heiligheid, ons verwonderen over zijn overstelpende liefde.stem heiligheid, heiligheid overstelpenstream, notitie, zaalhuur, jezus, evangelie1
impassioned.nlUw getuigenissen zijn zeer betrouwbaar; de heiligheid is een sieraad voor Uw huis, HEERE, tot in lengte van dagen.betrouwbaar heiligheid, heiligheid sieraadjezus, heilig, hartstochtelijk, hartstocht, ruben1
andrevanzyl.nlAndre bezocht in juni 2019 een conferentie in Birmingham. Hier hoorde hij Jeremy Riddle spreken over de puurheid en heiligheid van aanbidding. Gezien zijn eigen hart voor authenticiteit in aanbidding, raakte deze toespraak André diep in…puurheid heiligheid, heiligheid aanbiddingandre, andré, aanbidding, jezus, ijm1
pgmz.nlMorgenstond Zoetermeer is een gemeente die de heiligheid van en het ontzag voor God als uitgangspunt heeft, Jezus Christus wil volgen, volgens de principes van de Bijbel, en zich uitstrekt naar de gaven en de werking van de Heilige Geest.gemeente heiligheid, heiligheid ontzagmorgenstond, bijbel, ontzag, christus, jezus1
pastorwaltherburgering.nlPriesters die zich schuldig maken aan misbruik, moeten vervolgd worden. De kerk moet hiervan verschoond blijven. Omwille van de waardigheid van iedere mens en van het behoud van zijn of haar basic trust . Omwille van de heiligheid die de…omwille heiligheid, heiligheid kerkjezus, katholiek, pastor, westland, gelovig1
geuzinge.nlHeiligheid is het verrichten van goede daden, en de moed het op te nemen, voor hen die zichzelf niet kunnen verdedigen!geuzinge, adviesburo, werktuigbouwkundig, prefab, dia1
deinterns.nl…bouwen, Wortels die je karakter vormen, Hermeneutiek en homilitiek inclusief practica, De verbonden, Integriteit, Heiligheid, Trots vs nederigheid, Timoteüs cursus, Ethiek, Effectief gebed, Ontdek je plaats in de gemeente, Kerkgeschiedenisintegriteit heiligheid, heiligheid trots, voorganger, aanbidding, bijbel, leraar1
exodusgemeente.nlDe afgelopen jaren hebben leden van de Exodusgemeente diverse Bijbelstudies geschreven. Een belangrijk thema daarin is de heiligheid van God. Heel veel mensen, ook binnen het Christendom, hebben geen besef van Wie God werkelijk is.thema heiligheid, heiligheid godchristus, jezus, bijbel, christendom, zonde1
islam-uitleg.nlInleiding De heiligheid en de status van het huwelijk is groot in de Islam, en het wordt vooral aangemoedigd onder de jeugd. Het huwelijk is een instelling die een man en een vrouw verenigt in een geoorloofde en zelfs sterk aangemoedigde…inleiding heiligheid, heiligheid statusislam, allah, moslim, profeet, ramadan1
museumbeleving.nlVoor de tentoonstelling: Sticky Business is samengewerkt met Caro Verbeek om een geurbeleving te creëren. De geur der heiligheid, voorzien van een prachtig verhaal is te ruiken in de hal. De geur trekt helemaal omhoog en is bloemig zoet…geur heiligheid, heiligheid prachtiggogh, stedelijk, museumbezoek, westerhuis, zintuigen1
kroese-online.nlKhruangbin's vierde studioalbum, A La Sala, is een oefening in terugkeren naar de basis om uiteindelijk weerverder te gaan, en dat te doen op je eigen voorwaarden. Op A La Sale zet Khruangbin het mysterie en de heiligheid voort die de…mysterie heiligheid, heiligheid sleutelkroese, vinyl, soundtrack, luisterpaal, eilish1
heliosmedica.nl…vertegenwoordigen, zijn gebaseerd op de deugden van nederigheid, bescheidenheid en diep respect voor persoonlijke heiligheid. In dit licht vragen we dat onze cliënten zich respectvol kleden en gedragen in de kliniek met eerbied voor de…persoonlijk heiligheid, heiligheid lichtacupunctuur, shiatsu, medica, natuurgeneeskunde, helios1
cynist.nl…reden toe. Er zijn maar weinig media die diep willen graven, die onder de oppervlakte willen en durven kijken, die gebeurtenissen en berichtgeving analyseren en beoordelen op werkelijke oorzaken. Het lijkt erop alsof ze iets te verber...blind heiligheidbouterse, suriname, monarchie, rutte, boos0
provita.nlDe waarde van het leven, wat is dat – denk je daarover na? Wat is menselijke waardigheid? Heeft dat bescherming nodig? Mag je experimenteren met embryo’s, en wat vind je van het abortus? Mag het leven van ernstig zieke kinderen of ouderen…autonomie heiligheid, heiligheid leveneuthanasie, abortus, palliatieve, jaargang, ethiek0
liefdesband.nlDe inhoud is hoofdzakelijk gericht op het medium Jozef Rulof 27 boeken heeft hij geschreven allemaal gericht op de toekomst van de mens en het leven na de dood. Ook andere schrijvers komen hier voor, die het gedachtegoed van Jozef Rulof…schijnbaar heiligheidrulof, christus, reïncarnatie, jozef, bde0
israelwaarheid.nlDan de berg in de Bijbel, deze staat voor koninkrijk. Welke Koninkrijk bedoeld God hiermee? De koninkrijk van de Hottentotten of de chinezen? Nee, Gods Koninkrijk. Israël, die door Jezus hersteld zal worden is dat Koninkrijk van God waar…afgezonderdheid heiligheid, heiligheid toegewijd-zijnsee, less, israël, jezus, bijbel0
zingenddoordetijd.nl…gelovigen daarnaar gegrepen om uitdrukking te geven aan diepe vreugde of intens verdriet. Zo zijn de psalmen door de tijd mensen blijven bemoedigen en troosten. De dichter Jan Mul heeft de oude liederen ‘vertaald’ naar de taal van vandaag,psalm, volk, lied, majesteit, vijand0
basbronkhorstgedichten.nl…Liefde.… Vervolging.… Lofprijzing.… De Heilige Geest.… Twee wegen…twee keuzes.god heiligheidisraël, bronkhorst, aanbidding, gebed, voorbede0
judithmoore.nlVanwege de langdurige afwezigheid van Judith Moore in verband met de pandemie ben ik begonnen enkele transmissies van 2019 in het Nederlands te vertalen. Ik heb twee indringende boodschappen van Maria Magdalena rond de ascensie van Jezus…heiligheid waterjudith, moore, hoofdstukken, kosmisch, graancirkel0
nederlandsklassiekverbond.nl…voor iedereen die geïnteresseerd is in de Grieks-Romeinse Oudheid. Onze vereniging belicht alle facetten van de Oudheid (zoals klassieke talen, archeologie en geschiedenis) en organiseert jaarlijks vele lezingen, excursies en leeskringen.vrouwelijk heiligheid, heiligheid laatverbond, nkv, oudheid, leeskring, excursie0
jaklienextra.nlcontact… wachters… witte wieven… gekraste wereld (2)… houvast… dagdaaglijks…constructie heiligheidwachter, wief, houvast, heilig0
abcvoorkinderen.nlGeloof is een vast vertrouwen dat God al je zonden vergeven wil, omdat Jezus Christus de straf daarvoor gedragen heeft. Dat vertrouwen geeft God in je hart, door het werk van de Heilige Geest.abc, jezus, zonde, christus, avondmaal0
gerritveldman.nlChristus is Gods ultieme openbaring. Hoe kun je dan beweren dat Christus wat betreft de verhouding tussen mannen en vrouwen onderdelen van Gods wil heeft achtergehouden omdat de mensen in zijn tijd daar nog niet aan toe waren?god heiligheid, heiligheid gerechtigheidveldman, gerrit, bach, sebastian, johann0
repentnetherlands.nllogo… BEDIENING VAN BEKERING & HEILIGHEID… BEKIJK ENKELE MISSIES… WATCH:…profetie, bekeren, coronavirus, genezing, tekenen0
wimvanderschee.nlOm misverstanden te voorkomen: het leven is doorgegaan na het schrijven van wat je hier kunt lezen, dus het zou best kunnen dat ik ergens inmiddels anders over denk. Bovendien zijn nogal wat teksten columns: dwarse invallen die…dominee, preken, heilig, blogpost, predikant0
moslimschrijvers.nlAhmadiyya Moslim Schrijversgilde zet zich volledig in om de valse beschuldigingen tegen de Islam, de Heilige Koran en de Heilige Profeet Mohammed (vzmh) met de “Jihad van de Pen” te weerleggen.islam, moslim, heilig, jihad, jezus0
kommm.nlecht leven; Gods kracht, liefde en weg voor jou; Jezus en de bijbel kennen; doel van je leven; over dood, eeuwigheid, oordeel, je toekomst, Jezus’ terugkomstjezus, bijbel, oordeel, gedichtenbundel, heilig0
pgdegraankorrel.nlDe Protestantse Gemeente 'De Graankorrel' te 's-Graveland is voortgekomen uit een fusie vangraankorrel, protestantse, kwartaal, kerkdienst, ankeveen0
bijbelcursussen.nl…van het lage en verkeerde beeld dat we van God hebben. Deze cursus wil dat wij terugkeren naar de Bijbelse beschrijvingen van de ware God. Het cursusboek bevat geen nieuwe waarheden. De inhoud is alleen bedoeld om ons christenen te…bijbelcursus, bijbelstudie, bijbel, curriculum, tekstueel0
hetpuzzelwoordenboek.nl…u door middel van een iets andere omschrijving vaak wel helpen. Om het u nog makkelijker te maken kunt u aangeven hoeveel letters uw antwoord dient te bevatten. Dit is echter niet verplicht, wanneer u het aantal letters niet opgeeft…puzzelwoordenboek, kruiswoordpuzzel, insect, puzzel, steekwoorden0
basi-c.nl“Ik heb mijn problemen met Jezus,” zei rapper Kanye West laatst in een podcast. Eerder getuigde hij juist van zijn geloof in Christus. Nu zegt hij heel wat anders (zie hieronder). Wat zou jij tegen he...jezus, vervolging, seksualiteit, volharding, religie0
hhgdoornspijk.nlHartelijk welkom op de website van de Hersteld Hervormde Gemeente te Doornspijk-Nunspeet! Het wachtwoord der Hervormers...hhg, herstellen, hervormer, hervormde, kerkdienst0
elimgemeente.nlDe gemeente Elim is een gemeente met ruim 400 leden en heeft relatief veel jonge leden. De gemeente komt voor de zondagse kerkdiensten samen in de Immanuëlkerk in Waddinxveen. Ook doordeweeks zijn er volop activiteiten rond een open…naam heiligheidelim, waddinxveen, kerkdienst, kerkenraad, jv0
praktijkvader.nl‘Je kind is niet jouw kind. Het is vooral een individu. Je kind is een autonoom wezen. Net als ik van mijn pa verschil, verschilt mijn dochter van mij. Als ik echt wil zien wie zij is en wat zij nodig heeft, dan moet ik ook naar mezelf…bunker heiligheid, heiligheid levenvaderschap, verslaving, joris, jaap, arold0
huisvangebedtwente.nlDe gebedsplek met de bidders, zangers en muzikanten is er, maar om de klok rond te gaan zijn er meer personen nodig. Wij nodigen u van harte uit om mee te bouwen aan Zijn Huis van Gebed met de door u van de schepper ontvangen talenten en…gebed, jezus, eindtijd, visioen, eenheid0
abcvanhetgeloof.nlGeloof is een gave van God, die Hij door de Heilige Geest in je hart werkt. Een vast vertrouwen in Gods genadige ontferming door het offer van Jezus Christus, ook voor jou.abc, christus, jezus, heere, avondmaal0
kerk-alfaomega.nl…is opgericht in Rotterdam op 19 mei 2019 door de oprichter, Pr. José JA Fontes en zijn vrouw Josefa Fontes en Mis. Maria Silva leden van de kerkraad , in antwoord op het gebod van de Heer van de kerk om onze Heer en Heiland Jezus…volk heiligheidjezus, evangelie, christus, português, evangelisch0
wholismproject.nl…Vaccinatie Omvormer Vaccinatie Verbinding en Vaccinatie optil Impuls…impuls, kosmisch, neutralisatie, kanteling, zijde0
weetwatjegelooft.nl6-weekse cursus waarin je vaardigheden aanleert om de Bijbel beter te kunnen begrijpen en toepassen. Voor kringen en individuele bijbellezers die hun Bijbellezen willen verdiepen of een nieuwe impuls gevenrechtvaardigheid heiligheid, heiligheid verlossingkeller, brink, egbert, bijbel, huijgen0
orthodox-nijmegen.nlAdres diensten: "Byzantijnse kapel" Dobbelmannweg 3, Nijmegen / Buslijn 4 vanaf Centraal Station.volkomen heiligheid, heiligheid liefdeorthodox, parochie, patriarch, hl, nederigheid0
creatiefkinderwerk.nlMeer dan duizend creatieve Bijbelse ideeën voor zondagsschool, kindernevendienst, christelijke basisonderwijs, kinderkerk en vakantiebijbelweek. Object lessen, Bijbelverhalen, knutselen en tal van creatieve ideeën voor christelijk…heiligheid zondekinderwerk, jezus, bijbels, knutselen, toneelstuk0
rkdocumenten.nlIn juni 2005 heeft Paus Benedictus XVI het Compendium van de Catechismus van de Katholieke Kerk laten uitgeven. Aan de hand van vragen en antwoorden geeft dit Compendium in het kort de kernpunten uit ons geloof weer. Bij elke vraag in…paus heiligheid, heiligheid krachtpaus, rk, franciscus, preek, katholiek0
revivalsite.nlKenmerken… Omschrijving… Gods heiligheid… Tegenwoordigheid Gods…god heiligheidrevival, gebed, herleving, tegenwoordigheid, realiteit0